Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittat på en film, The Windermere Children om 300 (sammanlagt 732) Förintelseöverlevare som var barn. Med hjälp av judiska välgörenhetsorganisationer så flögs de till England och bodde i fyra månader vid sjön Windermere i norra England för att med hjälp av psykologer och andra vuxna försöka nå tillbaka till ett liv efter Förintelsen. Brukar inte bli överdrivet rörd, men ja, vem skar lök?

Trailern är kass, men:

 
Överkast ovanpå täcket. Ändå har jag kattsand på lakanen. Morr.

Absolut enda trösten är att det inte är fästingar....
Jag fattar inte varför han måste ligga UNDER täcket. (officiellt gör han inte det. Jag ser honom aldrig men det är varma fläckar i sängen när jag går och lägger mig)

Du får göra militärbäddning och stuva in överkastet hela vägen runt? Fast de brukar i och för sig hitta in ändå, själv har jag resignerat och intalat mig att de gör det av någon sorts bakvänd omtanke så sover jag gott ändå. :D:love: Gullepluttar!
 
Ska försöka komma iväg med ungarna lite tidigare idag då jag ska svänga upp till mammas jobb med lite grejer och sen direkt till stan på massage. Dom är vakna iallafall så bara att fixa till oss :)
 
Tittat på en film, The Windermere Children om 300 (sammanlagt 732) Förintelseöverlevare som var barn. Med hjälp av judiska välgörenhetsorganisationer så flögs de till England och bodde i fyra månader vid sjön Windermere i norra England för att med hjälp av psykologer och andra vuxna försöka nå tillbaka till ett liv efter Förintelsen. Brukar inte bli överdrivet rörd, men ja, vem skar lök?

Trailern är kass, men:

Oh det lät intressant, var såg du den?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
342
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp