Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag läser 200% just nu och försöker beta av några rejäla inlämningsuppgifter, jag har gjort ett noggrant schema över vilken uppgift som ska göras vilken dag. Och så dyker det upp meddelanden typ efter lunch "läs detta till imorgon". Nej, jag hinner faktiskt inte tyvärr. O_o
 
Idag är det 4 år sedan jag träffade och provred denna underbara häst; kändes så rätt direkt när jag satte mig i sadeln ❤. Köpte henne som unghäst och nu har jag haft henne halva hennes liv, älskade häst ❤.

Hon fick lite frukt och morötter att dela på med hagkompisen och vilodag eftersom jag jobbar 12-21...Seeeegt pass, speciellt när solen var framme i förmiddags och perfekt väder för en ridtur meeen men.
 
Hoppas på att jag kan simma på jobbet i morgon. Är ett tag sedan jag simmade sist.
Med min otur så är nog bassängen full av militärer i morgon...
 
20200206_210612.webp

Svårt lampa inte min bästa idé
 
Jag. förekommer. inte. på. foto.

Det är en av de mycket få fobier jag har. Jag avskyr att se min bild och mår fysiskt illa. Det är bättre än det varit men inte borta.

Vilket lett till lite kul grejor. Dom den som sa att hen visste hur jag seer ut eftesom vi har gemensamma vänner på fb. Hahaha. Jag har taggats i foton men inget visar mig :D Min profilbild är ett djur.

Det går alldeles utmärkt att leva ett gott och lyckligt liv utan att fastna på bild. ;)

Jag kanske är morgontrött men jag fattar ingenting. Trodde du var arg för att du var med på ett foto i lokaltidningen.

Såklart man inte behöver vara offentlig om man inte vill det.
 
Dricker vin och chillar i schäslongen. Har agerat Törnis hemtjänst och handlat till den ungdomliga grannen. Har också varit på en shoppingrunda. Vettefan hur jag ska få in allt i garderoben dock, är redan 100 % miljoner dollar euro proppfullt. Dagens insikt. Gucci gör strumpor till BARN. I stl 35. Dessa kostar typ halva priset jämfört med vuxenstorlekar från 36 och uppåt. Törnis har stl 35-36... SAY NO MORE... ;)

Första dagen idag utan mördande huvudvärk så håller tummarna för att jag är pigg imorn och kan gå ut och äta trerätters på KB. Är oerhört taggad på menyn och sällskapet.
 
Lagt mig för natten och tagit ett par värktabletter och en sömntablett. Hoppas jag ser lite piggare ut i morgon, mådde rätt bra idag men såg helt mosig ut på jobbet. I morgon ska jag få massage. :love:

Tur jag vattnade hästarna direkt efter jobbet idag, -4 grader när jag åkte för att kvällsfodra i andra stallet och på vägen vid några möten passade en hel flock med vildsvin på att rusa framför kylarna. Jag hann se dem i tid och var närmast så jag kunde snabbt varningsblinka till de andra och ingen körde fort så allt gick bra. Största flocken jag sett på ett år.

Släppte ut hundarna när jag kom hem och sen fyllde jag på med jordnötter åt småpippisarna i månskenet och tog en vända ner till hönsen och fyllde på åt dem med. Bar in några vedpinnar och tände eld i kaminen till katterna innan sängen och nu ligger vi här. Hundarna på golvet, Pip i sängen och Myran troligen vid något element. Ska åka förbi hästarna i morgon bitti och knacka hål på isen innan jag åker till jobbet. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
342
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp