Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
589FFDEC-BA04-4615-B31A-A407C7724472.webp


Fan vad bra det blev..
Tur att jag kör en 5-tusens-skruttbil och inte en 250k-bil. Hade ju redan bestämt att den aldrig ska säljas utan kommer skrotas/skänkas bort när den inte vill mer, så det gör ju inte så mycket. Men ändå! Så sjukt onödigt!!
 
Har en faster hemma hos oss som sitter "barn"vakt (åt min dementa pappa) medan mamma är i stan och träffar gamla kompisar. Jag har en halvtimme kvar på jobbet och känner mig lite oschysst som vill hålla mig hemifrån så långt det går :o
 
Tejpat loss glasflisor ur fingrarna, tappade iFånen på rakt ner på asfalt och grus på lunchrasten så skärmen spratck. Stoppade dumt nog ner den i jackfickan jag även brukar ha bilnycklarna i så nu ska jag se om det går att tejpa loss glaset ur fickan med. Tyvärr är den fastsydd så jag kan inte vända ut och in på den så jag ska knövla ner silvertape. Som tur ärså är det jobbfånen så jag har beställt en ny.
:up:
 
Gick hem vid 2
Sovit sen jag kom hem tills strax före kl 18
Är inte ett dugg piggare.
Fick fixa lite jobb då mailen plingade konstant när jag vilade.
Men nu ska jag fixa nåt att äta
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
342
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp