Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
På tal om giftermål så gifte sig mina föräldrar när jag var 1,5 år, för det var enklare och billigare att gifta sig än få alla papper rätt när de köpte hus som sambos och med pappas son. 🙄😁 Så de gifte sig borgerligt, bjöd vännerna på maskerad med temat ombytta roller och klädde ut sig till brudpar med pappa som brud.
 
Matat MoaBoa, de andra nudlarna får vänta ett par dagar eftersom Nipper är på väg att ömsa (Igen. O_o) och försöker fnula på hur jag ska hinna med både jobb och extrajobb och rasta hundar imorgon. Kanske får flexa lite. 💪
Egentligen har jag inte flex men jag brukar komma undan med massmord.
Massmord? :laugh:
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Har författat en A4 med relevanta begrepp som vi har med i vårt arbete. De andra tycker inte att det behövs nu men enl instruktionen vi fick på en föreläsning så ska det med nu. Vi får se. Det spelar eg inte så stor roll det är tänkt att det ska vara ett utkast/PM till första handledningstillfället.
 
Är så glad! Missade igår att jag fått ett sms från Synsam, får nya glas till glasögonen helt gratis :) så om två veckor slipper jag ha spricka på det ena, djupa repor på den andra. (håll er på fötterna folks, eller ta emot er med annat än ansiktet när ni snubblar!)
 
Såg precis GBs glassnyheter inför sommaren och blev lite sugen på denna faktiskt.... rosa ju 😀❤.
Ruby-choklad... någon som testat sån?
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20200206-084159_Samsung Internet.webp
    Screenshot_20200206-084159_Samsung Internet.webp
    64,9 KB · Visningar: 36
Barnet har cyklat till skolan, 26-åringen har kört till jobbet via jobbets gym och jag har diskat en stekpanna och plockat undan lite i köket.
Nu ska jag strax gå till gymmet. Därefter duscha innan jag kör till frisören :)
Sen blir det stallet innan dottern cyklar till sin simträning. Jag hoppas på en lugn kväll och kanske chips med dip :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 734
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp