Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
snicksnackade lite med en bekant journalist på ett event ikväll. Berättade om föreningen vi eventuellt kommer att starta på byn. Han log och sa -är du inblandad så kommer det att bli av.
Jag blev så himla glad. Mestadels får jag antydningar om att jag är barsk och bitchig. Drivande och engagerad känns så otroligt mycket trevligare.
 
Ska sova strax, får jobba en dag imorgon sen vab igen. Men han är på bättringsvägen iaf :heart

Har också haft ett inre sammanbrott ikväll över kläder som luktar, var det @TinyWiny som skrev en tråd om det? Barnet har haft en polisdräkt som luktat lite skumt, men inte så farligt tyckte jag... men den måste ha överfört nån stank på andra kläder (har haft den utanpå) och fy tusan!! Har tvättat nu men tycker lukten sitter i näsan :wtf:
Helst hade jag eldat upp skiten och köpt nytt, sambon tyckte inte det var rimligt... :cautious:

Polisdräkten åkte ut iaf!
 
Nyss kommit hem halvt död av trötthet. Men vi fick fantastiskt myyyycket och god mat. Tror det var 10-11 små rätter av olika slag.
Efterrätten var smördeg, farinsocker, päron, marsipan som körts i ugn i någon specialform och till det hemgjord glass. Gudomligt!
Nu behöver vi nog inte äta förrän till påsk. Vovvi fick egen stol och blev matad av alla. Supernöjd! 100 % euro dollars! 😂
 
Min äldsta kusin föddes inom äktenskapet pga nödgifte :D Och nej, det var naturligtvis inte nödgifte på allvar.

Edit: Dvs morfar stod inte där med ett avsågat hagelgevär *shotgun wedding* :rofl:
Jag föddes i början på december och mina föräldrar gifte sig i början på juni samma år, mamma har glatt berättat att om jag inte hade hänt så hade det nog dröjt med giftemål :p:D
 
Undrar om det är någon numer som använder sin spikmatta?
Jag har börjat med det nu nån gång för två veckor sedan att använda dagligen. Märker ingen större skillnad.
Kryper lite i benen när jag använder den.
Tanken är att jag ska somna fortare.
 
Jag har fastnat framför en youtubekanal med helt underbara kortfilmer. Nu kommer jag inte att kunna sova...
 
Undrar om det är någon numer som använder sin spikmatta?
Jag har börjat med det nu nån gång för två veckor sedan att använda dagligen. Märker ingen större skillnad.
Kryper lite i benen när jag använder den.
Tanken är att jag ska somna fortare.
Jag använder den nog 4-7 dagar i veckan. Somnar alltid fortare med den. Älskar den!
 
Jag föddes i början på december och mina föräldrar gifte sig i början på juni samma år, mamma har glatt berättat att om jag inte hade hänt så hade det nog dröjt med giftemål :p:D

Mina föräldrar gifte sig när jag var typ 5 år. Jag missuppfattade hela grejen med giftemål och trodde att VI skulle gifta oss som familj. Sen blev jag svinsur när jag insåg att jag inte skulle följa med på bröllopsresan, det hade jag ju räknat med?! 😒
Slutade med att jag fick följa med och minns att jag låg i hotellets jacuzzi och blåste såpbubblor och tyckte bröllopsresor var 100% euro dollar LIFE! 😂
 
Jag har fastnat framför en youtubekanal med helt underbara kortfilmer. Nu kommer jag inte att kunna sova...

326E3208-59BD-4F17-A43C-4B59EB76BB5E.webp
 
Matat MoaBoa, de andra nudlarna får vänta ett par dagar eftersom Nipper är på väg att ömsa (Igen. O_o) och försöker fnula på hur jag ska hinna med både jobb och extrajobb och rasta hundar imorgon. Kanske får flexa lite. 💪
Egentligen har jag inte flex men jag brukar komma undan med massmord.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 734
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp