Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte min dag idag! Började med att backa in bilen i vår järngrind = spräckt lykta och en stooor buckla i sidan. Kom till jobbet och hällde ut hela min tekopp på golvet precis innan första lektionen = blev sen. Och nu har jag tappat bort min matlåda = äter knäckebröd till lunch..! Antar att matlådan är kvar hemma.

Så jäkla typiskt! Jag har aldrig backat in i något och aldrig glömt en enda matlåda, men idag tydligen. Som tur är har jag haft väldigt lugna och trevliga lektioner, annars hade jag fått ett nervöst sammanbrott/utbrott.
 
Vad var det om och vad var fotot?? Som får dig att reagera såhär?
Jag. förekommer. inte. på. foto.

Det är en av de mycket få fobier jag har. Jag avskyr att se min bild och mår fysiskt illa. Det är bättre än det varit men inte borta.

Vilket lett till lite kul grejor. Dom den som sa att hen visste hur jag seer ut eftesom vi har gemensamma vänner på fb. Hahaha. Jag har taggats i foton men inget visar mig :D Min profilbild är ett djur.

Det går alldeles utmärkt att leva ett gott och lyckligt liv utan att fastna på bild. ;)
 
Min chef ringde för en stund sen och berättade var jag blivit placerad i nya organisationen. Jag fick mitt sjätteval och är därmed sjukt förbannad. Det talade jag om att jag var men jag ska prata med honom lite mer nästa vecka har jag tänkt.
Då har jag dessutom fått se vilka som fått placering på de ställen jag sökte plats 1-5.

Dock är det nog ännu värre för 26-åringen som inte fick något av sina val.
 
Det är ny variant av choklad. Man använder bönor från en planta man avlat fram speciellt för den rosa färgen. Till skillnad från vit choklad innehåller den kakao.
Åhå det kände jag inte till! Innehåller den vanligen mycket kakao som mörk choklad eller mera som mjölkchoklad?

Edit: Eller det kanske går att ha olika mycket kakao i dem? :idea:
 
Tror gårdagen blev lite to much för oss båda här hemma. Sambon kom just hem och vi gäspar ikapp här. Jag får liksom knappt upp ögonen idag, de är som streck. Jag låg med vovvi i famnen i sängen ett tag och skulle bara vila lite. Vaknade 3 h senare. Jag som inte somnar utan sömnmedicin.. Galet skönt!
Ska ta en chill dag och försöka ladda batterierna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
342
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp