Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tränat och handlat mat. Blev dessutom inbokad på övertid inatt, 19-8. Inte i huset utan på sjukhuset. Får hoppas på vettig intagen och trevlig kollega.
Kommer inte hinna sova så mycket så det får nog gå på vilja.
 
Vaknade precis nu. 100% euro dollar. Mitt undermedvetna påminde mig om att jag har tvättid 13.00. Nu kaffe!
 
Tror att dottern får strunta i att rida idag. Isf kan jag köra till stallet nu och sen duscha innan jag hinner sova några timmar.
Annars är det dötid nu tills dottern kommer hem ca 13.45 och eftersom vi inte kommer hem från stallet förrän ca 16 så hinner jag knappt sova då heller.
Tänkte köra till jobbet ca 18.10 så kanske hinner jag säga hej till 26-åringen som slutar 18.15.
 
Jag förstår inte hur man står ut med lösnaglar som sticker ut flera centimeter utanför fingrarna..... :confused: Sitter och sneglar på en kollega som till och med har problem med att använda sin smartphone.... Hon får vinkla fingrarna på ett väldigt mysko sätt för att nå. Ser förfärligt obekvämt ut.
 
Jag förstår inte hur man står ut med lösnaglar som sticker ut flera centimeter utanför fingrarna..... :confused: Sitter och sneglar på en kollega som till och med har problem med att använda sin smartphone.... Hon får vinkla fingrarna på ett väldigt mysko sätt för att nå. Ser förfärligt obekvämt ut.

Sen är det ju inte direkt snyggt heller!
Kommer ihåg för typ 10,15 år sedan då typ alla hade nagelförlängning... (och fransförlängning 😅). Nu känns det som att ingen har det längre. 100% euro dollar inget jag saknar att se dagligen ;)
 
Jag förstår inte hur man står ut med lösnaglar som sticker ut flera centimeter utanför fingrarna..... :confused: Sitter och sneglar på en kollega som till och med har problem med att använda sin smartphone.... Hon får vinkla fingrarna på ett väldigt mysko sätt för att nå. Ser förfärligt obekvämt ut.
Nej och går naglarna lite sönder så kan personen definitivt inte göra någonting
Och limmet som används tror jag knappast är speciellt bra för någon
 
Ska till psyk och hämta medicin och sedan åka till en kompis jag haft en strulig relation till på sistone. Hoppas på att kunna prata om det.
 
Sen är det ju inte direkt snyggt heller!
Kommer ihåg för typ 10,15 år sedan då typ alla hade nagelförlängning... (och fransförlängning 😅). Nu känns det som att ingen har det längre. 100% euro dollar inget jag saknar att se dagligen ;)
Tycker jättemånga har det, både nagel och frans. Ser det jämt på spårvagnen.
 
Tycker jättemånga har det, både nagel och frans. Ser det jämt på spårvagnen.

Oj! Jag ser det väldigt sällan!
Kan inte göra en vetenskaplig typ graf över hur mkt det minskat på 10 år men tänk en brant nedförsbacke ;)
Fört hade ju till och med lattemorsor i innerstan lösnaglar. Nu är det mer acne-mössornas armé anfaller.

Edit: frågade en sk cool kid nu och hens dom: det är trash/orten/dokusåpa.
 
Oj! Jag ser det väldigt sällan!
Kan inte göra en vetenskaplig typ graf över hur mkt det minskat på 10 år men tänk en brant nedförsbacke ;)
Fört hade ju till och med lattemorsor i innerstan lösnaglar. Nu är det mer acne-mössornas armé anfaller
Pluggar ekonomi på en mindre högskola. 90% av alla tjejer har löshår, lösnaglar, fransförlängning och sprutade läppar. Detta är tjejer i 20 års åldern och gör redan så mycket, hur blir det då när de blir äldre :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
342
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp