Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Detta med läppar fattar jag verkligen inte.

En butik jag besöker ibland har en tjej som gör sina läppar. När de är nyfixade så sticker de ut utanför nästippen när man ser henne i profil
Varför :arghh:

(när jag var ung hade folk komplex för tjocka läppar....)
 
Detta med läppar fattar jag verkligen inte.

En butik jag besöker ibland har en tjej som gör sina läppar. När de är nyfixade så sticker de ut utanför nästippen när man ser henne i profil
Varför :arghh:

(när jag var ung hade folk komplex för tjocka läppar....)

Jag tycker hur en del gör kinderna nu mer är märkligt. Jag tycker vissa gör snyggt med bara lite på just kindbenen.
Men de som gör ända från runt ögat och sen långt ner i kinderna och får dels lite orangutang-feeling på utsida öga och sen läskiga kinder som är äppelformade som på en buktalardocka eller någon läskig mask.

Det fattar jag inte riktigt. Men verkar ju spridas och vara ngt folk vill ha.

Vissa ingrepp som hålls rätt små kan vara fina tycker jag.
 
Alltså nu har en blåmes försökt ta sig in genom fönsterrutorna i över en timmes tid flyger från fönster till fönster sitter på spröjsat och kvittrar :confused:
 
Kunde inte sova mer men låg kvar i sängen läänge. Sedan dess har jag städat lite, klippt ner några blommor. Ska ta en långpromenad. Mår inte så himla dåligt längre faktiskt, promenad i solen är nog bra för mig.
I bland önskar jag att jag skulle slippa klä på mig för att gå ut. Kan inte gå ut i trosor och fleecemorgonrock bli socialt acceptabelt snart? :D
 
Kunde inte sova mer men låg kvar i sängen läänge. Sedan dess har jag städat lite, klippt ner några blommor. Ska ta en långpromenad. Mår inte så himla dåligt längre faktiskt, promenad i solen är nog bra för mig.
I bland önskar jag att jag skulle slippa klä på mig för att gå ut. Kan inte gå ut i trosor och fleecemorgonrock bli socialt acceptabelt snart? :D
Jag skulle nöja mig med att det skulle vara socialt acceptabelt för mig att jobba i mjukisbyxor 😭
 
Jag sitter inte sällan i underkläder eller i en av sambons stora tröjor i sängen och jobbar när jag kontoriserar. Hade nog haft svårt att få anställning i den outfiten. :laugh:

Varför fick jag sjuka bilder av mig själv knallande runt så i kontorslandskap, stå och hänga casual vid kaffeautomaten och heja obrydd på folk som höll på att snubbla omkull av chock?

Det är nog tur att jag jobbar här i min ensamhet.. :idea:
 
E20A2FB4-E2C6-48BA-9443-0D04C4BBAF89.webp


Stan! 😁
 
Är hos min mamma och pappa med sonen, så skönt även om sonen är lika vild som vanligt:laugh:

Ska bara stanna till imorgon är det tänkt, men hade kunnat vara kvar längre känner jag:heart
 
Kommer ihåg när folk var så skeptiska till mina påståenden om manlig vs kvinnlig styrka...

https://jeb.biologists.org/content/223/2/jeb212365
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/17186303/

När det kommer till den första som handlar om "slagkraft" så var den svagaste mannen fortfarande starkare än den starkaste kvinnan och för den andra så..

"Mean maximal hand-grip strength showed the expected clear difference between men (541 N) and women (329 N). Less expected was the gender related distribution of hand-grip strength: 90% of females produced less force than 95% of males. Though female athletes were significantly stronger (444 N) than their untrained female counterparts, this value corresponded to only the 25th percentile of the male subjects. "

Jodå..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
342
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp