Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är inte acceptabelt med kameltår ens hemma. Gå i ett par trasiga mjukisbyxor eller vad som helst men inte något med kameltå, fy så obehagligt. :wtf:
Alltså jag menar inte riktigt djup kameltå, utan det syns (och känns thank god annars skulle mina lår gnidas mot varandra, aj) bara springor från låren som möter underlivet. Det är omöjligt att inte få det som över-/normalviktig.
Halv kameltå? :rofl:
 
Ahm.....jag LEVER i leggings och tunikor/klänningar.....alltså också offentligt..... :nailbiting: Dock täcker överdelen alltid rumpan..... :D
Mina tröjor täcker liksom halva rumpan ... lite sådär halvt synligt. Det är ett gränsfall :nailbiting:
Längre tunikor/tröjor etc går över höfterna och det sitter inte snyggt på mig pga storleksskillnaden mellan midja och höft. Iofs har jag ganska stora tröjor i bredden istället.

Tror att jag får ta ett foto och låta er avgöra 🤔:rofl:
 
Jag var in på Bolaget i Falun... och på parkeringen stod nog lagbussarna för varenda land som deltar i Skidspelen! :rofl: De som var öppna innehöll många flak öl :D

Fyllehäcken blir väl full av norrbaggar... igen. De brukar vara värst :cautious: Under VM gick polisbilarna i skytteltrafik till Borlänge för arresten i Falun räckte inte till :laugh:
 
Jag var in på Bolaget i Falun... och på parkeringen stod nog lagbussarna för varenda land som deltar i Skidspelen! :rofl: De som var öppna innehöll många flak öl :D

Fyllehäcken blir väl full av norrbaggar... igen. De brukar vara värst :cautious: Under VM gick polisbilarna i skytteltrafik till Borlänge för arresten i Falun räckte inte till :laugh:
Ja vad vore inte sport utan alkohol :angel::D
 
20200207_183828.webp

Nu, rösta! Offentlig outfit eller inte? :D
 
Varför fick jag sjuka bilder av mig själv knallande runt så i kontorslandskap, stå och hänga casual vid kaffeautomaten och heja obrydd på folk som höll på att snubbla omkull av chock?

Det är nog tur att jag jobbar här i min ensamhet.. :idea:
Finns faktiskt även kontor eller vad det nu heter där detta är helt ok. Tänker ffa på ett där båda vd:arna är 90-talister och jobbar inom effekter i tv-spel/film
 
Leggings och tröja är väl inget folk går ut i offentligt...? :cautious::confused:

Owh... Hrm... Host... :o Inte leggings riktigt, iofs, men. Jag lever typ i träningstights sen ett par år tillbaka (när jag inte har snygga tights. Eller kjol.). Skyller på viktuppgång som gjort mig ovillig att lägga en massa pengar på nya byxor och dels gjort att jag tycker att inga vettiga byxor sitter bra. Dock tights utan kameltå! :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
340
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 731
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp