Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Owh... Hrm... Host... :o Inte leggings riktigt, iofs, men. Jag lever typ i träningstights sen ett par år tillbaka (när jag inte har snygga tights. Eller kjol.). Skyller på viktuppgång som gjort mig ovillig att lägga en massa pengar på nya byxor och dels gjort att jag tycker att inga vettiga byxor sitter bra. Dock tights utan kameltå! :up:
Har du tröjor till som går ned över underlivet eller inte? För det känns som att det är skillnad på träningstights och leggings, trots att de båda sitter lika tight :confused::cautious:
 
Tittar på Masterchef Australien, myser med sonen i famnen :love: . När han somnat för kvällen sen ska jag jobba lite, lägga på lager till nästa vecka så jag kan sluta lite tidigare ibland.
 
Jag och katterna är hemma igen efter drygt ett dygn borta (besök av Anticimex, medlet tar ett dygn att härda/torka ner). Lilla fröken svart fick okej till att slippa tratten, såren i munnen (dragit ut tänder) ska läka fint nu. Har ätit middag, packat upp, ställt tillbaka grejer på sin plats. Är helt slut... Borde leka med stora katten en stund, men han sover på sängen. Ska nog ta en lång dusch och sen krypa ner under täcket, tror jag..
 
Har du tröjor till som går ned över underlivet eller inte? För det känns som att det är skillnad på träningstights och leggings, trots att de båda sitter lika right :confused::cautious:

Både och.
Har både träningstights och tights som är tänkta att användas som byxor (men de är ärligt talat precis som mina träningstights, bara snyggare design. Till dem har jag helst något längre tröja/linne, men det är mest för att jag tycker att området kring magen ser bättre ut - de har smalare linning/resår...).
 
Både och.
Har både träningstights och tights som är tänkta att användas som byxor (men de är ärligt talat precis som mina träningstights, bara snyggare design. Till dem har jag helst något längre tröja/linne, men det är mest för att jag tycker att området kring magen ser bättre ut - de har smalare linning/resår...).
Jag har ett par leggings som ser ut som ett par tighta jeans typ, men det syns ju en viss skillnad runt underlivet även då 🤔
 
Jag har ett par leggings som ser ut som ett par tighta jeans typ, men det syns ju en viss skillnad runt underlivet även då 🤔

Jeansleggings använder jag som/istället för tighta jeans!

(Ja, jag kommer att göra det iaf. Gick ner i vikt såpass att jag gillade hur de satt, och köpte ett par som jag slet ut, sen sket sig livet och nu är jag tillbaka där jag började så har inga som passar. Oh well! De jag har är iaf från Dr Denim.)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
340
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 731
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp