Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det tog en smärre evighet för telefonen att ladda upp alla mina triljoner bilder till onedrive. Något jag inte har gjort någonsin förrän i höstas, så det fanns ju en hel del om man säger så..... :nailbiting:
När vi pratar om ondrive - måste man ha internet på då?:confused::confused:
Har just fått in Windows 10 på datorn. Haft Windows 7 i åratal innan, så det är lite ovant än
Erkänner att det där med datorer är inte min grej
 
Min höft jävlas med mig, mer än vanligt ikväll. Den gillade inte simningen kanske
Ska försöka simma 2 gg i veckan på jobbet
Det kanske inte blir så lång sträcka, eftersom jag inte simmar än på det djupaste (har fobi för djupt vatten), men lite blir det iaf
 
Kom till stallet och det var redan mockat och bytt vatten åt min häst så jag bara behövde fixa höpåsar och skrammel 😊. Eftersom Lazera behövde ridas (hade lätt kunnat gått mer, pigga buse 😄) fick såklart stallkompisens dotter rida henne en sväng som tack 😊. Värmer mig framför brasan och väntar på sambon och pizzan och coca cola som vi ska dela på 😋, äntligen heeeelg 😃.
 
Jag hade tänkt skriva först ”välkommen till Finland” men kände sen att Svenskar är minst lika galna så att...

Nej, inte när det kommer till midsommar. Jag ju van vid midsommar i knätofsland och det partas ganska hårt här... det är inget jämfört med Finland. Jag var den enda som rörde mig på byn dagen efter... Resten kom till liv någon gång vid fyra på eftermiddagen! :laugh:
 
Nej, inte när det kommer till midsommar. Jag ju van vid midsommar i knätofsland och det partas ganska hårt här... det är inget jämfört med Finland. Jag var den enda som rörde mig på byn dagen efter... Resten kom till liv någon gång vid fyra på eftermiddagen! :laugh:
Jag har en finsk kollega som inte dricker sprit vilket skam till sägandes förvånade mig. :o
 
När vi pratar om ondrive - måste man ha internet på då?:confused::confused:
Har just fått in Windows 10 på datorn. Haft Windows 7 i åratal innan, så det är lite ovant än
Erkänner att det där med datorer är inte min grej
Bara när du laddar upp dina bilder eller filer första gången. Sedan kan du välja att ha åtkomst till dom offline, då kan du öppna dom även när du inte har internet.
 
Varit ute och tränat ena hästen. Fixat klart allt för kvällen utom att fylla vatten och ge hästarna kvällshö, för tidigt för det och så får maken hjälpa mig med vattnet. Min rygg hatar mig just nu och det är ömsesidigt :cautious: Ska duscha nu och sen tröstäta choklad och kolla på Pippi Långstrump.
 
@Bison
Jag såg en anteckningsbok till dig idag på Lagerhaus. Det var även enhörningar inuti. Jättefin.
 

Bifogade filer

  • 20200207_151847.webp
    20200207_151847.webp
    76,6 KB · Visningar: 3
Funderar på om det här med att flytta verkligen är så genomtänkt? Eller kanske varför i helvetet har jag samlat på mig så jävla mycket skräp? 😂 herregud, vi håller på och "för-röjer för fotografering och visning. Tack och lov att vi får ställa in lådor i ett isolerat garage. 👍 helgens projekt blir att köra lådor, men nu har jag tömt tre bokhyllor, dottern en bokhylla och sonen sina två hyllplan. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
339
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 156
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 731
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp