Vad gör vi CXIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Ok ber om ursĂ€kt om jag Ă€r en oteknisk tant nu. Men tĂ€nkte rensa telefonen pĂ„ bilder. Vill spara mapparna men radera kamera-rullens bilder. VARFÖR blir det sĂ„ att om jag raderar kamerarullen sĂ„ försvinner Ă€ven fotona jag har i mapparna?!
Finns det ngt sÀtt att undvika att detta sker?!

đŸ€ŻđŸ€ŻđŸ€Ż
 
Ok ber om ursĂ€kt om jag Ă€r en oteknisk tant nu. Men tĂ€nkte rensa telefonen pĂ„ bilder. Vill spara mapparna men radera kamera-rullens bilder. VARFÖR blir det sĂ„ att om jag raderar kamerarullen sĂ„ försvinner Ă€ven fotona jag har i mapparna?!
Finns det ngt sÀtt att undvika att detta sker?!

đŸ€ŻđŸ€ŻđŸ€Ż
Bilderna i mapparna Ă€r bara en ”kopia” av de som Ă€r i kamerarullen, sĂ„ du kan inte ta bort dem dĂ€rifrĂ„n.
 
PÄ tal om surgubbar i skorstenen, sÄ lever jag ju med en Keddy spisinsats = Herr och Fru Surgubbe med 10 brÄkiga barn bor i den. Jag skulle vilja slÄ ett slag för ett matoljeindrÀnkt hushÄllspapper :up: ! Det var nÀr jag lÀste om att sÀtta fyr i grillen som jag hittade detta tips, men det funkar mycket bra i en tjurig kamin ocksÄ...... :)
 
Ok ber om ursĂ€kt om jag Ă€r en oteknisk tant nu. Men tĂ€nkte rensa telefonen pĂ„ bilder. Vill spara mapparna men radera kamera-rullens bilder. VARFÖR blir det sĂ„ att om jag raderar kamerarullen sĂ„ försvinner Ă€ven fotona jag har i mapparna?!
Finns det ngt sÀtt att undvika att detta sker?!

đŸ€ŻđŸ€ŻđŸ€Ż

Min tanke var "mappar"?
/100% euro dollar gammal och teknik-retarderad som oftast kör "HĂ€r! HjĂ€lp!"đŸ‘”
 
AlltsÄ jag Àr sÄ oklar.
En kompis messade och frÄgade vad en vÀska kostade.
Jag bara "100 miljoner euro dollar"
Hon: "??"
Jag: "sorry menade 60 tusen"
*paus*
Jag "assÄ menar 6 tusen"
Hon bara "tack för tydliga svar ÀndÄ"
 
AngÄende klÀder.. Leggings - Àr det socialt acceptabelt att ha sÄ korta tröjor till dem att kameltÄn syns? FrÄgar Ät en vÀn :angel:
 
Jag har sovit lite vilket förhoppningsvis Àr tillrÀckligt :cautious:
Nu ska jag gÄ upp och klÀ pÄ mig uniformen och packa det sista innan jag kör till stan. Hoppas pÄ en bra natt :)
 
Skulle vilja pÄstÄ att inget klÀdesplagg som ger kameltÄ Àr acceptabelt. :cautious:
AlltsÄ det Àr inte en hel kameltÄ :angel: typ tvÄ springor istÀllet för tre? :rofl:

Folk gÄr ju ut och springer i tights (och ev bara sportbh, det Àr inte ens en tröja!), varför gÄr det inte utanför trÀningssammanhang? :confused:
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Utrustning Söker ofodrat regntÀcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för sÀkert minst 15 Är sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
342
Senast: Elektron
·
GnÀgg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag pÄ den hÀr filmen frÄn 1929 frÄn armens rid- och körskola. Kanske finns det fler hÀr...
Svar
9
· Visningar
1 158
IslandshĂ€st Har islandshĂ€st som ogillar insekter till graden av att han fĂ„r panik. Men han vĂ€grar flugtĂ€cke đŸ€Ș Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har bestÀllt ett mjukisdjur som kallas kÀrleksuttern. Det Àr alltsÄ ett mjukisdjur för vuxna som sover dÄligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp