Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på bussen till jobbet som vanligt. Ute så snöar regnar det
Ska till sjukgymnasten idag, få se hur lång tid det tar. Tur att man har frikort nu
 
Dottern ska strax äta frukost och sen cykla till skolan. Jag ska gå till gymmet och sen duscha innan jag kör till stan. Ska äntligen fixa fransarna igen :D
 
Har varit på jobbet sedan kl 6. Jag ska börja kl 8 :cautious: Kunde inte sova alls i natt,det bara snurrade i huvudet.
Fick sms kl 5 från en medarbetare (på privatmobilen, hen hade letat upp det :banghead:) som ville ha hjälp att skriva ut kompendium. 20 st, 90 sidor. Sidorna ska beskäras i en risograf eftersom hen vill att sidorna ska vara utfallande gula. Sedan ska de bindas in. Måste vara klara klockan 10.
Hade noll lust att stressa, räknade snabbt i huvudet att jag kan ha utskrifterna klara till klockan 13-14 om jag kom in kl 8. Dessutom kunde jag ju inte sova.

Hade hälften klart nu, när hen smsar "Nej det blev fel, sidan 40-45 är lågupplösta. Vi får börja om"
Jag kommer behöva lugnande. Det är såååå nära att jag får vredesutbrott :rage:
 
Har varit på jobbet sedan kl 6. Jag ska börja kl 8 :cautious: Kunde inte sova alls i natt,det bara snurrade i huvudet.
Fick sms kl 5 från en medarbetare (på privatmobilen, hen hade letat upp det :banghead:) som ville ha hjälp att skriva ut kompendium. 20 st, 90 sidor. Sidorna ska beskäras i en risograf eftersom hen vill att sidorna ska vara utfallande gula. Sedan ska de bindas in. Måste vara klara klockan 10.
Hade noll lust att stressa, räknade snabbt i huvudet att jag kan ha utskrifterna klara till klockan 13-14 om jag kom in kl 8. Dessutom kunde jag ju inte sova.

Hade hälften klart nu, när hen smsar "Nej det blev fel, sidan 40-45 är lågupplösta. Vi får börja om"
Jag kommer behöva lugnande. Det är såååå nära att jag får vredesutbrott :rage:

Du, det där SKA du anmäla. INGEN får kontakta dig med sådant här utanför arbetstid på din privata telefon! Fan, mitt blodtryck gick upp här nu å dina vägnar! :rage:

Vill du hyra en kärnhäxa? Jag är billig :angel:

Edit: Mitt vredesutbrott hade skett ca en sekund efter att jag svarat på min mobil (svarar alltid oavsett vilket nummer det är pga sjuka släktingar och särbons lite riskabla jobb) :devil:
 
Vaken. Inte sovit så mycket i natt, avkomman har börjat hosta och jag oroar mig för att det är katterna men samtidigt så låter han precis som han "brukar" när han kruppar, möjligen lite värre. Och han började eg hosta innan kattungarna kom hem.
 
Du, det där SKA du anmäla. INGEN får kontakta dig med sådant här utanför arbetstid på din privata telefon! Fan, mitt blodtryck gick upp här nu å dina vägnar! :rage:

Vill du hyra en kärnhäxa? Jag är billig :angel:

Edit: Mitt vredesutbrott hade skett ca en sekund efter att jag svarat på min mobil (svarar alltid oavsett vilket nummer det är pga sjuka släktingar och särbons lite riskabla jobb) :devil:
Kan du komma nu? :D Vad ligger hyresavgiften på? Har du referenser? :rofl:

Skämt åsido, jag talade precis om för hen att det inte är ok öht att ringa någon på deras privata nummer. Speciellt inte utanför arbetstid. Att eftersom hen var så sen med att komma in med utskriftsjobbet, tänker jag släppa det nu och hen får gärna använda skrivaren, risografen och bindningsmaskinen för att göra utskriftsjobbet själv. Samt att om hen inte kommer in med jobben en vecka i förväg nästa gång, kommer jag inte att göra det. Det finns faktiskt en deadline.
"Men jag måste ju förbereda min föreläsning!"
Tråkigt, sa jag och gick. :devil:

Det kändes ganska bra men har ändå klump i magen.
 
Kan du komma nu? :D Vad ligger hyresavgiften på? Har du referenser? :rofl:

Skämt åsido, jag talade precis om för hen att det inte är ok öht att ringa någon på deras privata nummer. Speciellt inte utanför arbetstid. Att eftersom hen var så sen med att komma in med utskriftsjobbet, tänker jag släppa det nu och hen får gärna använda skrivaren, risografen och bindningsmaskinen för att göra utskriftsjobbet själv. Samt att om hen inte kommer in med jobben en vecka i förväg nästa gång, kommer jag inte att göra det. Det finns faktiskt en deadline.
"Men jag måste ju förbereda min föreläsning!"
Tråkigt, sa jag och gick. :devil:

Det kändes ganska bra men har ändå klump i magen.

Heja dig! :banana:

Jag kan komma närsomhelst just nu, tar gärna betalt i färska havskräftor (jag äter inte mycket så det blir inte dyrt) och har många referenser att ge, bla ett borrbolag i Göteborg :angel: Jag har tex grälat med deras mest erfarna borrare när han var oresonabel :laugh:
 
Skicka hit det :love:
IMG_20200131_101025.webp

Här finns det! Helt sjukt att första skottningen sker sista januari! Det brukar vara i november. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp