Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir kanske 30-40h per vecka för min del 😅

De tar slut alldeles för fort, jag har svårt att hitta nya!
Visserligen brukar jag gå igenom en ny bok minst två gånger på raken om jag lyssnar medan jag jobbar, för då blir det så många avbrott...men ändå! De är ju inte gratis.
 
De tar slut alldeles för fort, jag har svårt att hitta nya!
Visserligen brukar jag gå igenom en ny bok minst två gånger på raken om jag lyssnar medan jag jobbar, för då blir det så många avbrott...men ändå! De är ju inte gratis.
Jag håller på med fjärde boken i serien A court of thorns and roses av Sarah J. Maas nu. Rekommenderas!
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Funderar på om jag ska göra någon ny piercing, kanske någon i örat? Annars kanske boka tid för en tatuering? Färga om håret? Eller allting? :confused:
Jag har alltså hamnat i stadiet att allt är som vanligt hela tiden och det gillar jag inte :p
Vanligtvis bokar jag då en resa men vi byter schema i april så jag vågar inte chansa på någon resa innan det är klart :(

Själv överväger jag en piercing i örat (antingen helix, diath eller conch..). Ekonomin räcker inte till för en tatuering (som jag vill ha) på ett tag, och det var många år sen jag piercade mig sist även om jag håller på att töja upp hålen i örsnibbarna igen. :D:laugh:
 
Puh förberedande årsmöte avklarat, så jäkla less på stora delar av styrelsen, jag tog över som ordförande eftersom ordförande började prata om sin kommande skidsemester :crazy: Men nej hen vill sitta kvar som ordförande och det är kutym att välja om ordförande tills hen själv vill avgå :arghh: Hade hen fått styra över mötet så hade vi suttit där än. :meh:
 
Själv överväger jag en piercing i örat (antingen helix, diath eller conch..). Ekonomin räcker inte till för en tatuering (som jag vill ha) på ett tag, och det var många år sen jag piercade mig sist även om jag håller på att töja upp hålen i örsnibbarna igen. :D:laugh:

Helix har jag ett par stycken och dessutom ett par forward helix :)
Just conch och daith är jag sugen på. Vill egentligen ha en industrial med massa bling men vågar inte pga jobbet :(
 
Det finns dåliga filmer och sedan finns det dem som är så värdelösa att man fasen borde få betalt för att se eländet.
Kollade på Lighthouse idag som skulle vara en skräckfilm, den var så otroligt dålig att jag inte ens hittar ord för att beskriva det. En svartvit film om två män i en fyr mitt ute i ingenting, som söp, slogs och... ja det var mer eller mindre det enda som hände. 🙄
 
Det finns dåliga filmer och sedan finns det dem som är så värdelösa att man fasen borde få betalt för att se eländet.
Kollade på Lighthouse idag som skulle vara en skräckfilm, den var så otroligt dålig att jag inte ens hittar ord för att beskriva det. En svartvit film om två män i en fyr mitt ute i ingenting, som söp, slogs och... ja det var mer eller mindre det enda som hände. 🙄

Det var kanske Konst. Med metaforer och ett bildspråk som du missade
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp