skulle smyga en titt på HP, kom till hobbybokhandeln. ett nörd meka i stockholm om nu undrar. så jag tror jag vet varför jag är singel.
Det finns även kvinnliga nördar även om det inte är lika socialt acceptabelt, så du kan visst hitta någon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
skulle smyga en titt på HP, kom till hobbybokhandeln. ett nörd meka i stockholm om nu undrar. så jag tror jag vet varför jag är singel.
denna butiken får scifi bokhandeln att vara en ica eller Akademibokhandeln.Det finns även kvinnliga nördar även om det inte är lika socialt acceptabelt, så du kan visst hitta någon
Var finns den? Jag tyckte utbudet på scifi var lite skralt :Pdenna butiken får scifi bokhandeln att vara en ica eller Akademibokhandeln.
http://www.hobbybokhandeln.biz/Var finns den? Jag tyckte utbudet på scifi var lite skralt :P
Mitt problem är att jag inte kan tolka en fråga på sättet som man räknas kunna göra det på. Jag "måste" täcka allt som finns i frågan. Det är min hjärna som säger det och kan jag inte släppa det...Har haft samma problem, hatade generella frågor men sen när jag valde att jag tolkar frågan åt det håll som passar mig bäst och jag kan svara kortast och lättast så funkade det också. Fick aldrig dålig poäng då och ibland hade jag kanske valt att tolka frågan ganska lååångt mot gränsen i ämnet..
Jag jobbade heltid samtidigt då så jag orkade bara inte krångla till det och det var nog det som räddade mig.
Åh nej Har han klippt sig??Okej, jag ser stora problem med biträdande statsepidemiolog Anders Wallenstens frisyr idag.
Säg att han får laga mat varje dag i ett år framöver annarsBlev sjukt sugen på pizza! Ska försöka förhandla mig till att maken köper med det från stan sen Tror inte han är så svårövertalad dock
Säg att han får laga mat varje dag i ett år framöver annars
Nu saknar jag *wow*. Ett år är rätt lång tid...Det hade han säkert gjort om jag sa så Men han gick med på pizza!
Fick äntligen mitt lergigan. Ser inte fram emot att ta det ikväll, så fort jag inte tar något regelbundet så hamnar jag tillbaka på 0 igen (vi pratar en vecka) och heja alla roliga insättningssymtomen.
Jaja, beroende av något kommer jag iaf aldrig att bli.
Just det, är det någon som vet hur jag får tag på en uråldrig (2011) provresultat? Finns inte på vårdguiden eftersom jag antar att den är för gammal. Kollade med mottagningen som gjorde den, varken läkare ett mottagningen verkar finnas kvar.
Finns inte mottagningen kvar alltså? Sjukhus ska spara journalhandlingar i 10 år så om det är en sjukhusmottagning som försvunnit borde det finnas i ett närarkiv eller så.
Är det en privat mottagning som försvunnit? I så fall kan det vara så att IVO övertagit ansvaret för arkivering, om den privata aktören inte hade möjlighet att ta hand om journalerna efter nedläggning.