Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG20230520153732.jpg


Duschat bumlingen ovan som tyckte rull i gräs var passande uppföljning. Gamleman ❤️
 
Första pausen efter att ha fyllt 1.5 plastpåsar med skräp, bytt sängkläder och gått ned med grejer i källaren. Borde egentligen inte bli irriterad på att jag fått sprillans nya grejer till köket från min far (vattenkokare, elvisp osv) men det är liksom grejer jag redan har och framförallt sa att jag inte ville ha.. Men då har jag väl back-ups tills något av det jag har går sönder :)

Nu sitter jag och samlar energi till att laga lunch och diska!
Jag läste elspis typ 4 gånger istället för elvisp och funderade på vilken människa köper en frikkin SPIS åt nån annan bara sådär... :cautious: :rofl:
 
Jag tycker det syns rätt tydligt att de inte är riktiga. Naturen är fantastisk men inte så där fantastisk.
Det tyckte uppenbarligen inte jag 🙂 Jag har sett andra orkidéer, på bild, och tyckt de varit fantastiska, men nu börjar jag ju undra... Ska se om jag hittar dem så får expertisen avgöra.
 
Halvligger i soffan med choklad och te. Har precis använt massageapparaten (typ massagepistol fast ändå inte?) på benen och fötterna. Drygt 17 000 steg igår, drygt 18 000 steg idag och tja, det bara fortsätter och fortsätter tydligen. Imorgon väntar ett låångt arbetspass då jag jobbar från öppning till stängning (visst, jag har lunch, men då går jag med hundarna :cautious:), sedan ledig måndag, tisdag eftermiddag och onsdag. Ska försöka slappa hela måndagen och ge mig ut på liten vandring tisdag till onsdag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 091
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 680
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 898
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp