Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Biscione? Googlar å får upp big glass snake.. :wtf:
1684609870312.png
 
En så härligt dag med min vän! Vi åkte till tygaffären och shoppade loss så det skrek om det 🙈 allt tyg är sånt som jag ska sy i, så nu måste jag verkligen ha lite shop-stop tills jag jobbat undan 🙈😂

Sen åkte vi hem och grillade god kyckling och åt chokladsoppa jordgubbar. Började fila på en kjol till henne (av ett tyg jag köpte sist jag var på nämnda tygaffär 🙈) och kollade på lite gammalt Bäst i test. Mycket trevlig dag helt enkelt 🤩
 
Innan vi släpper orkidéspåret så vill jag bara visa den här fina, som vår guide pekade ut för oss under en regnskogsvandring i Costa Rica tidigare i år:

20230325_100423.jpg


Det kallar jag en liten orkidé! Kan intyga att den är helt äkta eftersom det är jag som tagit bilden :D
 
Otroligt god mat på Skivarps gästis, kan varmt rekommendera!
Därefter mumsigt fika hos moster och morbror innan vi har kollat på hockey samt Let's dance.

Nu på kvällen har jag packat allt förutom det som måste vänta till imorgon kväll. Har provvägt väskan och borde klara vikten men har också några grejer som jag skulle kunna strunta i :)

20230520_135649.jpg
 
Blev en härlig ridtur med sällskap I sommarvärmen I skogen 😍. Var änna lite förberedd på bus igen från pållans sida men inte alls idag 😆😅.
Hemma fick vi sällskap av honkatten när vi tog lätt lunch och kaffe ute 😍.
Sen var det dags att förbereda för grillat med moster och familj hemma hos oss; överraskade födelsedagsbarnet (mosters sambo) med att bjuda familjen på grillat till middag och äntligen fick jag träffa min lilla kusin ❤. Så fina systrar de är mina kära kusiner 🥰. Sen blev det en stunds prat i morfars hus ikväll. En bra lördag! 🥰 men nu sovtajm.
 
Insåg precis att sonens studentpresent inte har kommit. Ser på status att de försökt göra flertal leveransförsök så den har gått tillbaka. Jag har en brevlåda där paketet passar och har inte heller fått sms avi att den skulle befinna sig på posten. Så nu får jag jaga företaget imorgon eftersom det är personlig present.
 
Dags för frukost. Om två timmar börjar jag jobba. Ska äta klart och börja göra mig i ordning för långpromenad till jobbet. Ser så fram emot att vila imorgon, för även om jobbet är jättekul så är mina fötter redan trötta och dagen har inte ens börjat.. Ska välja så bra skor som möjligt när jag går hemifrån.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 093
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 202
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 680
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 908
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp