Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så tråkigt!Fick precis veta att det inte blir något med jobbet jag nästan fick ändå Känner mig otroligt opepp på allt...
Men så trist! ❤Fick precis veta att det inte blir något med jobbet jag nästan fick ändå Känner mig otroligt opepp på allt...
Åh vad tråkigt, det kändes ju verkligen som att du skulle få det.Fick precis veta att det inte blir något med jobbet jag nästan fick ändå Känner mig otroligt opepp på allt...
Yep... De sa att de verkligen ville anställa mig, men att det dykt upp saker som gjorde att det ändå inte gick nu. Jag vill dock fortfarande jobba på det företaget, så vi får väl se om det kanske kan bli något i framtiden... Har nu sökt några andra jobb. Förr eller senare kanske jag hittar något iaf.Åh vad tråkigt, det kändes ju verkligen som att du skulle få det.
Men va?!??! Näe så tråkigt! .Yep... De sa att de verkligen ville anställa mig, men att det dykt upp saker som gjorde att det ändå inte gick nu. Jag vill dock fortfarande jobba på det företaget, så vi får väl se om det kanske kan bli något i framtiden... Har nu sökt några andra jobb. Förr eller senare kanske jag hittar något iaf.