Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh jag känner igen mig så. Bara strunta i alla krav på dig själv och tänk lite egoistiskt att du ska dit för att det är kul, du behöver inte leverera varken lockat hår eller en rimlig outfit 😁❤️ Ibland räcker det med att ’show up’, man behöver inte ens vara hel och ren alltid /mvh recovering perfectionist
Jao, fast det finns ju en gräns mellan mina muckiga vildmarkskläder och att gå på show. :D Tack för påminnelsen dock. Hårfärgen är nu i, men jag ska tänka på det när jag våndas inför klädval imorgon. <3
 
Du brukar vara fin i håret utan locktång, så just den biten känns lite onödig!
Aw, tack! Fast nu har jag ju låtit håret gå åt fanders i väntan på den där fotosessionen så färgas bör det i alla fall, jag vill ju ha det utsläppt och med lockar är det kanske mer förlåtande tänker jag. :D Meeen, jag skippar nog det. Det är inte vettigt att öva med tidspress.
 
427769D8-21F1-49C5-9110-B966130BC7F6.webp
Godnatt ❤️❤️
 
Vi har just atit rodbets och getost pie som var super god. Jag hittade inte det recept jag sett tidigare ... sa jag laste 3-4 recept och sedan gjorde jag som jag tyckte var bast.:p I morgon maste jag gora nagot med en storre mangd rodbets blad som just nu star i ett glas vatten pa diskbanken ... Jag tar garna emot ideer ... annars "substitutar" jag bara rodbets blad for gronkal eller nagot. :)
 
Försöker vakna till, lade mig tidigt men verkar ha hjälpt föga. Måste duscha också, sjukt jobbigt. Och kallt! Måste inte duscha kallt, men det är kallt :cautious: Bara 6 grader ute!

Min kollega är sjuk och min kompis på gamla jobbet är sjuk (vi brukar skriva på Skype med varann om dagarna) och det är så trist! Idag kommer dock min favorit-doktor tillbaka så det är ju trevligt :o
 
Aw, tack! Fast nu har jag ju låtit håret gå åt fanders i väntan på den där fotosessionen så färgas bör det i alla fall, jag vill ju ha det utsläppt och med lockar är det kanske mer förlåtande tänker jag. :D Meeen, jag skippar nog det. Det är inte vettigt att öva med tidspress.
Det går sannolikt alldeles utmärkt ikväll även utan lockar!

Men kan annars tipsa om heatless curler, fungerar superbra och sliter inte alls på håret, plus kräver minimalt med jobb. Jag tycker att det är hemskt svårt att få till med locktång, och har dessutom tjockt hår så det tar en timme att locka hela håret. Nu tar det 10 min :D
Köpte min från Eternal Muse som startades av en brittisk ung kvinna. Den är helt mjuk så skön att sova med. Har förstått att vissa billigare varianter är stenhårda.
 
Hm... Du verkar ha rätt :cautious: Så märkligt!
Tycker inte att det är märkligt? Det är ju en svensk maträtt. På jobbet - engelsktalande miljö - brukar vi mestadels kalla det för "pyttipanna" just för att det inte finns något annat att säga. Alternativt potato- and meat hash, vilket jag tycker känns rätt vettigt om jag ska försöka förklara det för någon som inte alls har koll på vad maträtten är....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
699
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp