Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
på ett jobb där jag var satte en tjej sig på en bänk och somnade under arbetspasset. Vi pratar inte om 5 minuter om man säger så (även om det är minst lika allvarligt). Hon filmades och när hon sen fick frågan om hon sov på jobbet sa hon nej. Inte ens med filmen visande erkände hon...
Men jösses!!!! Ja du ingen risk för min del iaf att det skulle hända :laugh:
 
Åker tåghelvete. Eller strängt taget står stilla på tåg lika mycket som jag åker. Att toa, dörrar och AC är ur funktion är SJ:s fel men växelfelen landar väl på Trafikverket. Det är inte politiskt gångbart att lägga pengar på underhåll av infrastruktur, man får bättre rubriker på nya projekt...
 
Fick starka vibbar av detta 😆

B606C2E8-22F7-40CF-9D3F-72ADDC37CC9B.webp
 
Har du varit på intervju än ? Jag ska om en timme :)

Den blev flyttad till måndag!
Oklar dock om jag vill ha ngt jobb. Börjar vackla! Men verkar lockande med bra lön och förtroendearbetstid (dvs kan jobba i stort sett var/när det passar mig). Förutsatt då att jag får det 😆 saknar delvis rätt kompetens. Eller jag kanske ha kompetensen, dock ej dokumenterad 😆 Men en fågel viskade i mitt öra att högsta chefen hade flaggat att jag gjort ett gott intryck på honom. Jag ringde upp honom oxh vi snicksnackade en massa om ditt och datt (ej relaterat till jobbet iofs men 😆). Sen kallades jag på intervju.

Lycka till!
 
Den blev flyttad till måndag!
Oklar dock om jag vill ha ngt jobb. Börjar vackla! Men verkar lockande med bra lön och förtroendearbetstid (dvs kan jobba i stort sett var/när det passar mig).

Lycka till!
min uppfatning med Förtroendearbetstid eller förtroendetid är att man får mycket mer att göra! Så var försiktig att du inte hamnar 60h+ i veckan eller likande.
 
min uppfatning med Förtroendearbetstid eller förtroendetid är att man får mycket mer att göra! Så var försiktig att du inte hamnar 60h+ i veckan eller likande.

Jag har en kontakt på stället som bekräftat att så inte är fallet. Det är inte heller heltid (det är 75% men jag har hört att det pr lite förhandlingsbart, jag vill helst jobba 50%).
 
Den blev flyttad till måndag!
Oklar dock om jag vill ha ngt jobb. Börjar vackla! Men verkar lockande med bra lön och förtroendearbetstid (dvs kan jobba i stort sett var/när det passar mig). Förutsatt då att jag får det 😆 saknar delvis rätt kompetens. Eller jag kanske ha kompetensen, dock ej dokumenterad 😆 Men en fågel viskade i mitt öra att högsta chefen hade flaggat att jag gjort ett gott intryck på honom. Jag ringde upp honom oxh vi snicksnackade en massa om ditt och datt (ej relaterat till jobbet iofs men 😆). Sen kallades jag på intervju.

Lycka till!
har du visat högsta chefen dina inlägg på Buke? Så denne får en helhetsbild av dig menar jag...:laugh:
 
Den blev flyttad till måndag!
Oklar dock om jag vill ha ngt jobb. Börjar vackla! Men verkar lockande med bra lön och förtroendearbetstid (dvs kan jobba i stort sett var/när det passar mig). Förutsatt då att jag får det 😆 saknar delvis rätt kompetens. Eller jag kanske ha kompetensen, dock ej dokumenterad 😆 Men en fågel viskade i mitt öra att högsta chefen hade flaggat att jag gjort ett gott intryck på honom. Jag ringde upp honom oxh vi snicksnackade en massa om ditt och datt (ej relaterat till jobbet iofs men 😆). Sen kallades jag på intervju.

Lycka till!
Aha okej! Tack 🤗
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 581
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp