Jag har varit vaken en halvtimme eller så. Ska om en stund äta frukost och sen till stallet. Hinner sola och bada också. Ikväll såklart hoppning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag också, han verkar vara en sådan härlig människa utöver allt han skapar. Jag har för övrigt blivit helt såld på ljudboken, den är underbar! Det är mer som en radioteater egentligen med en hel cast av röstskådisar, filmmusik och ljudeffekter - och Gaiman själv som berättarröst.
Det hade varit fantastiskt. Vilken matchning av personligheter!
Den är ett audible original är jag rädd, men du kan köra en trettio dagars trial gratis där om du vill.Vart hittade du ljudboken? Jag har Storytel men den verkar inte finnas där
Skall det vara stjärnfall inatt?Ska åka ut till Sparreholm trakten för att titta på stjärnfallet i natt.
Japp, en av de bättre om vi har turSkall det vara stjärnfall inatt?
Courteney minns jag inte ens, eller var det hon som var en sån katastrof inne? Hat sett så mycket att man blandar ihop vissa människorRaygan var verkligen en katastrof. Har aldrig sett någon latare bosun! Storm verkar mycket sympatisk och den som är kompis med Mzi borde vara vettig
Nej, Malia kommer nog inte tillbaka som deckhand. Det har varit några tjejer som jobbat på däck men jag tyckte att det såg ut som Courtney. Hon kanske kan tänka sig att jobba på däck?
Nu minns jag, efter att ha kollat insta. Courteney var ju bra! Det var Delaney som var kassCourteney minns jag inte ens, eller var det hon som var en sån katastrof inne? Hat sett så mycket att man blandar ihop vissa människor
Vilken tid typ bor också i SödermanlandJapp, en av de bättre om vi har tur
Courteney minns jag inte ens, eller var det hon som var en sån katastrof inne? Hat sett så mycket att man blandar ihop vissa människor
typ natt. ska med en kompis vi åker från Ågesta (Huddinge) runt 20 tidenVilken tid typ bor också i Södermanland
Grattis på namsdagen!Tycker ni grattat mig dåligt här i tråden...
jag har faktiskt namnsdag idag
Nu minns jag, efter att ha kollat insta. Courteney var ju bra! Det var Delaney som var kass
Tycker ni grattat mig dåligt här i tråden...
Tycker ni grattat mig dåligt här i tråden...
Jag hoppas du kastade tillbakaAlltid roligt när stunder vrålar, gråter och har totalt sammanbrott och kastar saker på en bara för att de inte får som de vill.