Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag också, han verkar vara en sådan härlig människa utöver allt han skapar. Jag har för övrigt blivit helt såld på ljudboken, den är underbar! Det är mer som en radioteater egentligen med en hel cast av röstskådisar, filmmusik och ljudeffekter - och Gaiman själv som berättarröst. :)

Det hade varit fantastiskt. Vilken matchning av personligheter! :heart

Vart hittade du ljudboken? Jag har Storytel men den verkar inte finnas där 😕
 
Raygan var verkligen en katastrof. Har aldrig sett någon latare bosun! Storm verkar mycket sympatisk och den som är kompis med Mzi borde vara vettig :D

Nej, Malia kommer nog inte tillbaka som deckhand. Det har varit några tjejer som jobbat på däck men jag tyckte att det såg ut som Courtney. Hon kanske kan tänka sig att jobba på däck?
Courteney minns jag inte ens, eller var det hon som var en sån katastrof inne? Hat sett så mycket att man blandar ihop vissa människor 😅
 
Vaknade precis. Nu börjar jag återfå min normala dygnsrytm efter gårdagens osedvanligt tidiga uppvak.

Dagens intervju är flyttad till måndag. Ganska skönt för då har jag typ inget på schemat idag. Förutom att kanske köpa en skinnjacka att måla ngt på
 
Tycker ni grattat mig dåligt här i tråden...

jag har faktiskt namnsdag idag :banana:

Stort grattis på namnsdagen! :D

Melting-ice-cream-cake-recipe-feature.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 581
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp