R
Raderad medlem 68338
Hur går det med råttorna?
De har sommarlov i parken gissar jag…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det med råttorna?
Fast hon hade ju skrivit galet i sitt cv så jag förstår att de var irriterade vi hade lite liknande situation på jobbet med en sommarjobbare som hade mångårig erfarenhet av kyrkogårdsskötsel, men det visade sig vara på en liten landsortskyrka med gräsgravar. Det är stor skillnad mot en stadskyrkogård med grusgravar som också är ett turistmål, skötseln är helt annorlunda.Delaney blev ju lite orättvist bedömd. Inte lätt att vara van att vara på däck och sen bli stew. Tyckte ändå att hon skötte sig helt okej, efter förutsättningarna
Grattis på namnsdagenTycker ni grattat mig dåligt här i tråden...
jag har faktiskt namnsdag idag
Fast hon hade ju skrivit galet i sitt cv så jag förstår att de var irriterade vi hade lite liknande situation på jobbet med en sommarjobbare som hade mångårig erfarenhet av kyrkogårdsskötsel, men det visade sig vara på en liten landsortskyrka med gräsgravar. Det är stor skillnad mot en stadskyrkogård med grusgravar som också är ett turistmål, skötseln är helt annorlunda.
Var 2 sekunder från att äta kött idag.. En kollega hade bakat någon somalisk piroggrej som hon bjöd på. Jag mitt dumhuvud trodde det var choklad i, haha. Skulle precis sätta tänderna i den innan någon utbrister glatt att det var en massa köttfärs i.
Aldrig varit så nära att få i mig kött på över 20 år.. Spännande och lite chockartat.
Haha, nä.Tur du inte hann smaka annars hade du nog aldrig vågat äta choklad igen
Minska ner socker, mer motion.Vad ska man göra då? Som exempel? Jag har inte det men vill ju gärna förebygga..
Åh ännu en vägglus-fobier!
När jag kom hem från Kuba senast ställde jag resväskorna i källaren Trodde också att jag hade vägglöss i min lilla stuga i Norrland. Innan jag förlikade mig med att det var mygg som bitit mig
Vad ska man göra då? Som exempel? Jag har inte det men vill ju gärna förebygga..
Suck vad allt ska se bra ut på jobbet. Ville avlasta knäet jag slog i jobbets trapp. Men nej ser ju inte bra ut att sitta på bänken...Såklart inte.
på ett jobb där jag var satte en tjej sig på en bänk och somnade under arbetspasset. Vi pratar inte om 5 minuter om man säger så (även om det är minst lika allvarligt). Hon filmades och när hon sen fick frågan om hon sov på jobbet sa hon nej. Inte ens med filmen visande erkände hon...Minns när jag jobbade på nk och en tjej som provjobbade satte sig ner på en bänk i butiken