Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Somnade på soffan som vanligt, har varit vaken sedan fyrasnåret, ska nog försöka snåla till mig en sömnig timme eller två i sängen innan det är jobbdags.
Katten är hyper, men han kommer säkert med. Våfflan sover intill och kommer nog också. <3
 
*gäsp* Så skönt att det är fredag för jag är superdupermegatrött.

Igår efter jobbet gick luften ur och jag blev sittandes på altanen med hundarna. Lugn cykeltur med dem stallet sen gick jag och la mig. Orkade inte fixa middag eller förbereda frukost hit till jobbet så får ge mig ut och fixa frukost och lunch sen.

Bara hugga tag i dagen typ.
 
På väg in för andra jobbdagen. Vi ska planera årets studiedagar, blir intressant. Jag har varit i stallet på vägen och släppt ut en stallkompis häst. Hon ska tävla så hon ville ha den inne ett par nätter. I kväll kommer det 5-7 ton halm, blir nog en svettig avslutning på veckan.
 
Då var snart den första veckan efter semestern gjord och det känns ändå rätt okej. Jag gillar mitt jobb som tur är :) På onsdag börjar äldsta dottern skolan igen och på torsdag är det yngsta dotterns tur så då blir det ännu mera tillbaka till verkligheten.

Kommer nog ha en rätt lugn arbetsdag då jag jobbat undan allt gällande månadsavslutet och för att allt inte riktigt dragit igång riktigt än. Ska ta med ungarna till stan på lunchen för lite ärenden.
 
Är på väg ut i skärgården blir sol och bad sen hem i eftermiddag och ladda för lagfinalen i hoppningen 😀

IMG_20220812_085402671_HDR.webp
 
Jag håller helt med. Skönt att bli av med Raygan också, tror Storm fixar det mycket bättre! Vem tror du kommer tillbaka förresten? Malia?

Raygan var verkligen en katastrof. Har aldrig sett någon latare bosun! Storm verkar mycket sympatisk och den som är kompis med Mzi borde vara vettig :D

Nej, Malia kommer nog inte tillbaka som deckhand. Det har varit några tjejer som jobbat på däck men jag tyckte att det såg ut som Courtney. Hon kanske kan tänka sig att jobba på däck?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 862
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 125
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 581
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp