Jag har precis fotograferat innehållet i det lilla paket som kom med posten idag, ett fantastiskt halsband som @Zinfernia har gjort Det här kommer jag använda så ofta som möjligt framöver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
så fint!Jag har precis fotograferat innehållet i det lilla paket som kom med posten idag, ett fantastiskt halsband som @Zinfernia har gjort Det här kommer jag använda så ofta som möjligt framöver.
Visa bifogad fil 97539
vad trist. har inte varit på Portal,
Ska prova när tillfälle ges.Kan rekommenderas! Deras vaktel de brukar ha på hösten är magisk!
(De har öppnat en bakficka/bar också som serverat smårätter, det är restaurangen jag syftar på här)
Supersnyggt!!Jag har precis fotograferat innehållet i det lilla paket som kom med posten idag, ett fantastiskt halsband som @Zinfernia har gjort Det här kommer jag använda så ofta som möjligt framöver.
Visa bifogad fil 97539
Någon som vet om det finns ngt motsvarande deo för ljumskarna och underlivet?
Superfint !Jag har precis fotograferat innehållet i det lilla paket som kom med posten idag, ett fantastiskt halsband som @Zinfernia har gjort Det här kommer jag använda så ofta som möjligt framöver.
Visa bifogad fil 97539
Det kan ju vara tillfälligt också, får hoppas på detAlltså, jag är inte orolig för att jag ev har diabetes.
Det är liksom bara ytterligare en diagnos.
Bara att anta utmaningen.
Sen blir jag tvungen att ändra min kost, men inte så jättemycket ändå.
Vilket egentligen är bra.
Motion har jag svårt att få in så mycket mer i schemat, går runt 7 km om dagen plus det på jobbet.
Min förhoppning är att det är sockret som gjort mig så trött det senaste.
Då kanske jag blir piggare med behandling.
Men allt blir klarare imorgon
Bd sy! Jag ser veckans avsnitt av Med nu herregud vad Dave är klängig!Har precis ätit kvällsmat. Funderar på om jag ska se en film eller Below deck Sailing yacht?
Läkaren trodde inte det.Det kan ju vara tillfälligt också, får hoppas på det
Läkaren trodde inte det.
Då jag haft höga resultat på socker vid urinprov sen i vintras men ingen har följt upp förrän nu.
Så här kan man göra på Östermalma i Södermanland... det var en gubbe där som frågade dottern om hon någonsin klappat en älg förut. Jodå typ de senaste 6-7 åren då vi haft för vana att besöka stället.. Haha de var första gången besökare. Men vi var besvikna på guidningen idag...
Bd sy! Jag ser veckans avsnitt av Med nu herregud vad Dave är klängig!