Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Knappt värd min lön idag i producerat material. Men avslutade iaf tre ärenden enligt plan. Har redan tre (fyra) nya på väg in men de skulle dyka upp först efter semestern.

Imorgon bjuder jag på fredagsfika (=frukost). Barnet är med sin pappa så tänkte svänga förbi ett bageri som öppnar vid 06. Eller den är en rejäl omväg men värd resan!
 
Min katt har ibland lite udda sovstil!

20220811_160505.webp
 
I-landsproblem. Jag kunde inte vara med på styrelsemiddag i Brf-en pga. var på sjukan då. Nu har styrelsen bestämt att jag ska kompenseras med ett presentkort på 3500kr på valfri restaurang. Försöker nu komma på vilken restaurang jag ska välja.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 125
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 584
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp