Hade fastesocker på 17Det är normalt sett inte akut så det vore märkligt.
Det är antagligen diabetes typ 2 och det medicineras med tabletter. Knappast nåt som kräver akut vård och inläggning.
De pratade om insulin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade fastesocker på 17Det är normalt sett inte akut så det vore märkligt.
Det är antagligen diabetes typ 2 och det medicineras med tabletter. Knappast nåt som kräver akut vård och inläggning.
Precis!Tänk så mycket skillnad o ljusare det kan bli med lite färg o svett.
Bra jobbat!
Jag har köpt chips och det var underbartJag vill ha chips!! Jättesugen på salt!
Kollar hoppningen. Började kolla för 15 minuter sen så har väl missar alla svenskarna?
Tror jag måste gå och köpa chips! Gaaaah!![]()
Jag har köpt chips och det var underbart
Pringles original med bara salt.Vilken smak? Jag gillar lättsaltade utan smak och sourcream onion.
Som en av våra. Skulle bädda sängen i morse runt 10 men då låg katten utsträckt och sov, så hade inte hjärta. Kollade för en halvtimme sen och jag kan nästan svära på att posen inte ändrats en millimeter.
Som en av våra. Skulle bädda sängen i morse runt 10 men då låg katten utsträckt och sov, så hade inte hjärta. Kollade för en halvtimme sen och jag kan nästan svära på att posen inte ändrats en millimeter.
Man har kallskuret färdigt inför hoppningen såklartStressigt idag. Städar bilen i pauserna till hoppningennu ska jag bara torka halva bilen och ta rutorna så är jag klar! Men vi håller på att svälta ihjäl pga kan inte laga mat pga hoppning.
![]()
Jag är SÅ orutinerad! Har dock laxknyten i ugnen nu!Man har kallskuret färdigt inför hoppningen såklart![]()
Man beställer väl hem mat?Man har kallskuret färdigt inför hoppningen såklart![]()