Inte på landet långtifrånstanMan beställer väl hem mat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte på landet långtifrånstanMan beställer väl hem mat?
Haha nu känner jag mig dum. Bara för att jag inte är på landet längreInte på landet långtifrånstan
Hade fastesocker på 17
De pratade om insulin.
Haha nu känner jag mig dum. Bara för att jag inte är på landet längre
Den har en bärande roll i vår vardagJag har raderat foodora-appen!
Ett av mina favoritklipp (eller det är väl en liten "serie" egentligen) är av en person (man ser bara händerna) som bakar kakor och tårtor i ett miniatyrkök, med mini-verktyg, mini-bakformar och i en mini-ugn.... Det är svårt att sluta titta när denna människa vispar kaksmet i en skål som bara är några fjuttiga centimeter i diameter och med en visp som också bara är några centimeter lång....Vad gör jag? Ja jo jag sitter och kollar på konstiga kattklipp där katter lagar mat
Borde eventuellt skaffa ett liv
Ja, men nu kost och motion hjälper långt.Hade fastesocker på 17
De pratade om insulin.
Den har en bärande roll i vår vardag
Det är tråkigt att vara diabetiker.Ja, men nu kost och motion hjälper långt.
Ja, men nu kost och motion hjälper långt.
Jag har nog aldrig beställt hem mat faktisktHaha nu känner jag mig dum. Bara för att jag inte är på landet längre
Näe då hade de nog begärt in mig direktTror inte de kommer lägga in dig ändå. De flesta man gör det med kommer in med ambulans och behöver kollas varannan timme typ. Men naturligtvis diffar det.
Jag gillar denna https://oaxen.com/I-landsproblem. Jag kunde inte vara med på styrelsemiddag i Brf-en pga. var på sjukan då. Nu har styrelsen bestämt att jag ska kompenseras med ett presentkort på 3500kr på valfri restaurang. Försöker nu komma på vilken restaurang jag ska välja.
Jag gillar denna https://oaxen.com/
vad trist. har inte varit på Portal,Faktiskt en av de "bra" krogarna jag inte tycker levererat de ggr jag varit där.
Funderar på Portal kanske. Alltid varit nöjd där, enormt fin och kunnig service också.