Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad gör jag? Ja jo jag sitter och kollar på konstiga kattklipp där katter lagar mat 🥘
Borde eventuellt skaffa ett liv 😆
Ett av mina favoritklipp (eller det är väl en liten "serie" egentligen) är av en person (man ser bara händerna) som bakar kakor och tårtor i ett miniatyrkök, med mini-verktyg, mini-bakformar och i en mini-ugn.... Det är svårt att sluta titta när denna människa vispar kaksmet i en skål som bara är några fjuttiga centimeter i diameter och med en visp som också bara är några centimeter lång.... :o:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 131
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 203
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 393
Senast: Thaliaste
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
4 372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Härnösand
  • Tips på Fiskmiddagar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat