Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Runt 22 till mid nattVilken tid typ bor också i Södermanland
Du har sirap i blodet. Inte konstigt att du ser illaFrågan är bara, kommer min syn bli bättre igen, eller måste jag skaffa nya glasögon?
Har lite dimsyn
Du har sirap i blodet. Inte konstigt att du ser illa
Ofta brukar räkor lukta en del "sista förbrukningsdag" men jag skulle absolut inte chansa i rötmånad och dagen innan ett bröllop. Tråkigt!Kände mig chic i min nya klänning så fick feeling och testade den med enbart nipple covers. Låt säga att en del hänt senaste året. Vi kör på BH.
Var också sjukt taggad på Riesling och räkpasta ikväll men öppnade paketet och de kändes unkna. Sånt antiklimax! Stod och diskuterade om vi skulle våga äta dem eller inte men jag känner inte för att riskera att stå och skita ner mig ute på en äng under vigseln i morgon. Känns mindre chict. Riesling blir det i varje fall!
Ofta brukar räkor lukta en del "sista förbrukningsdag" men jag skulle absolut inte chansa i rötmånad och dagen innan ett bröllop. Tråkigt!
Intervju klar. Lägre lön än handels med kollektivavtal men å andra sidan närmare dit än stan (stallet på vägen) och ja mer än inget jobb alls ! Ska provjobba på tisdag redan .
Har du fått någon röntgen på benet så ni vet vad som är fel?Försökte gå en promenad. Satan i gatan var ont jag fick i benet! Ville bara sätta mig ner och gråta. Men det gick bra, jag tog mig tillbaka till kommunhuset.
Upplever att benet blir värre när det är varmt och resten av mig svullnar upp.
Produktion av cocosbollar och konfektyr och försäljning i liten butik, tack!Oj snabba ryck! Vilken bransch? Grattis!