Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sändningen börjar 20:50 på svt1/svt play
Första start kl 21:00
23 individuella ryttare följt av paus
De 10 lagens ryttare 1 och ryttare 2 följt av paus
Lagens ryttare 3 och 4 följt av (ev omhoppning och) prisutdelning

Startordning lag
Brasilien
Irland
Kanada
Schweiz
Storbritannien
Belgien
Nederländerna
Tyskland
Frankrike
Sverige

Svenska ryttarnas startordning
Henrik
Malin
Jens
Peder
 
Jobbat halva dagen ute på lotten, ätit glass och nu är det slappa på hög nivå :D slarvade med solskydd dock så börjat få en lätt röd ton :eek: hoppas det lugnar ned sig av after sun till imorgon, ska ut på stan och planerar ha min nya klänning. Klänningen är rosa så är jag röd imorgon blir det nog inte den :nailbiting:
 
Kände mig chic i min nya klänning så fick feeling och testade den med enbart nipple covers. Låt säga att en del hänt senaste året. Vi kör på BH.

Var också sjukt taggad på Riesling och räkpasta ikväll men öppnade paketet och de kändes unkna. Sånt antiklimax! Stod och diskuterade om vi skulle våga äta dem eller inte men jag känner inte för att riskera att stå och skita ner mig ute på en äng under vigseln i morgon. Känns mindre chict. Riesling blir det i varje fall!
 
Kände mig chic i min nya klänning så fick feeling och testade den med enbart nipple covers. Låt säga att en del hänt senaste året. Vi kör på BH.

Var också sjukt taggad på Riesling och räkpasta ikväll men öppnade paketet och de kändes unkna. Sånt antiklimax! Stod och diskuterade om vi skulle våga äta dem eller inte men jag känner inte för att riskera att stå och skita ner mig ute på en äng under vigseln i morgon. Känns mindre chict. Riesling blir det i varje fall!
Ofta brukar räkor lukta en del "sista förbrukningsdag" men jag skulle absolut inte chansa i rötmånad och dagen innan ett bröllop. Tråkigt! :meh:
 
Räknar ner.
Nu ska jag ta mig igenom lördag, söndag och måndag. Sen är detå (peppar, peppar) planerad hemfärd.
Kommer att gå väldigt långsamt misstänker jag.
Har ju trots allt legat inlagd sen den 23 och nu är det tre dagar kvar.

Känns som de de där sista minutrarna på tvätten :D :D
 
Nu är jag sådär chips och läsk sugen igen. Tur att det drabbar mig vid den här tiden eller senare när jag inte orkar klä på mig och gå till affären. Sött (läsk) salt, fett (chips) :d Nejnejnej, inte Foodora och Burger King. Jag tycker inte ens om Burger King.

Och där kom svaret, 21.7 :banghead:
 
När man inte ska äta onyttigheter så får man försöka äta annat som är gott.
A80846E0-55A1-42CA-8437-E3A82A91080C.webp
 
Vi har matlagningsschema i den här familjen så i dag var det min tur att laga mat... Men det var faktiskt riktigt gott! Ja, förutom att mina smörstekta kantareller råkade eldas på lite väl, oups! Jag serverar min mat på assiett, men orkade ändå inte äta upp, så hunden blir ju glad när han får mina rester sedan!

Jag som inte följer hästar ska antingen kolla film/serie, lyssna på ljudbok eller stoppa Youtubebokmärken i min Youtubespellista. Vet inte vad ännu, väntar på att maten ska sjunka lite så att jag kan ta en glass, jag har längtat hela dagen men så har jag varit tvungen att prioritera mat, men NU snart kan jag väl ändå ha gjort mig förtjänt av en tänker jag.

Jag hade ju faktiskt ont i halsen. I går!
 
Försökte gå en promenad. Satan i gatan var ont jag fick i benet! Ville bara sätta mig ner och gråta. Men det gick bra, jag tog mig tillbaka till kommunhuset.

Upplever att benet blir värre när det är varmt och resten av mig svullnar upp.
Har du fått någon röntgen på benet så ni vet vad som är fel?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 581
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp