Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan mycket väl bli bättre. Men be om remiss till ögonklinik.
Kom på att jag måste boka tid med. Skulle varit inne förra månaden för koll. Men dom ligger efter.
Här ligger de väldigt efter.....
Fick en tid i juli förra året men när jag stod och väntade på bussen kom den inte, såg sedan att den var inställd, missade då tåget och missade alltså tiden, kom in dit en timme sent och förklarade och frågade om de hade tid för mig någon gång alls under dagen så kunde jag vänta. Det hade de tyvärr inte :( Skulle få en ny tid tre veckor senare. Hörde inget. Fick sedan veta att jag skulle få en tid i november. Hörde inget. Fick sedan veta att jag skulle få en tid senast månadsskiftet januari-februari. Och det är nu augusti...
 
Här ligger de väldigt efter.....
Fick en tid i juli förra året men när jag stod och väntade på bussen kom den inte, såg sedan att den var inställd, missade då tåget och missade alltså tiden, kom in dit en timme sent och förklarade och frågade om de hade tid för mig någon gång alls under dagen så kunde jag vänta. Det hade de tyvärr inte :( Skulle få en ny tid tre veckor senare. Hörde inget. Fick sedan veta att jag skulle få en tid i november. Hörde inget. Fick sedan veta att jag skulle få en tid senast månadsskiftet januari-februari. Och det är nu augusti...
Men det låter ju helt galet. Är det i Skåne? Hoppas verkligen det inte är så illa här.
 
Men det låter ju helt galet. Är det i Skåne? Hoppas verkligen det inte är så illa här.
Japp! både ögon och öron har samma problem, även andra mottagningar men de två har väldiga problem nu. Min VCläkare skickade remiss till öron i januari och jag fick bekräftelse direkt om att de har långa väntetider så att vårdgarantin inte kunde hållas. Jag vet ju själv utifrån vad jag sett hos dem från mitt jobb att 7 månader som jag väntat nu är inget alls, jag kanske får en tid till nästa vår.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 581
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp