Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte just en svindyr grej på Tradera (dvs inte värt det mot vad det var), annonsen hade försvunnit utan avisering så bad säljaren att lägga ut igen... Kul för denne att den tjänar rejält på affären men inte riktigt den prisökning jag hade råd med :cautious:

men vad gör man, tillgång och efterfrågan antar jag
 
Den blev flyttad till måndag!
Oklar dock om jag vill ha ngt jobb. Börjar vackla! Men verkar lockande med bra lön och förtroendearbetstid (dvs kan jobba i stort sett var/när det passar mig). Förutsatt då att jag får det 😆 saknar delvis rätt kompetens. Eller jag kanske ha kompetensen, dock ej dokumenterad 😆 Men en fågel viskade i mitt öra att högsta chefen hade flaggat att jag gjort ett gott intryck på honom. Jag ringde upp honom oxh vi snicksnackade en massa om ditt och datt (ej relaterat till jobbet iofs men 😆). Sen kallades jag på intervju.

Lycka till!
Vad för jobb är det?
 
Fick min nya mobil i dag (verkligen dags att köpa ny ny efter 10 år med min älskade gamla mobil) och har spenderat 2 timmar med att irriterat försöka boa in mig i den och få igång alla tusen appar som jag så klart inte kommer ihåg lösen till :angel:
Blev äntligen klar nu... tror jag...

Är mest arg på nya telefonen nu, men jag inser så klart att det egentligen inte är den utan alla sabla appar med alla tusen lösenord :D
 
Vad för jobb är det?

Det är lite oklart… typ juridisk ehhh rådgivare 😆 Min svaga sida är att jag inte har läst juridik 😆 Men jag tänker att läkare slår ju i FASS hela tiden så jag kan ju slå lite i lagboken :angel:
Nej men jobbet är mkt bredare än bara juridik. De vill ha ngn som kan lyfta luren och ringa vem som helst. Gärna ngn som är kommunikatör ish. Samt att det också är typ en rådgivande roll. Och dessutom ges möjligheten att stötta människor till ett bättre liv ish. Vilket känns givande
 
Alla är inte som jag. En del har starkare nerver.... :D Jag ska ju, förhoppningsvis, få två karmratresponser på min inskickade text. Den ena fick jag redan för ett par dagar sedan, men den andra har jag inte sett röken av ännu. Men, men det är ju HELA två timmar kvar till deadline.... :nailbiting::D (Jag är så glad att jag fick den ena inskickad i förrgår och den andra igår - ville verkligen inte sitta med detta ikväll!)

Hästarna är inne och jag sitter framför TVn med hoppningen. Önskar att jag hade godis och/eller chips. Har INGET... Inte en endaste lite smula.... :cautious: Vatten, bubbelvatten, har jag..... :grin:
 
Det är lite oklart… typ juridisk ehhh rådgivare 😆 Min svaga sida är att jag inte har läst juridik 😆 Men jag tänker att läkare slår ju i FASS hela tiden så jag kan ju slå lite i lagboken :angel:
Nej men jobbet är mkt bredare än bara juridik. De vill ha ngn som kan lyfta luren och ringa vem som helst. Gärna ngn som är kommunikatör ish. Samt att det också är typ en rådgivande roll. Och dessutom ges möjligheten att stötta människor till ett bättre liv ish. Vilket känns givande
Perfekt med din skadedjursbekämpar-bakgrund!
 
Paus i hoppningen. Ute och klappar katten.
4053B28D-8A6C-41F3-9CA1-5DB186A238E2.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 581
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp