Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött som en gnu (blir gnuer trötta?) men för rastlös för att sova. Läser om Trump och hans kärnvapendokument. Har dock blivit bränd för många gånger att jag tror han kommer undan igen och hans trumpister följer honom blint. Roligt, om man vill uttrycka det så, är att right-wing efter allt hallåande om defund the police och antifa terrorister plötsligt vill defund the fbi.
 
Trött som en gnu (blir gnuer trötta?) men för rastlös för att sova. Läser om Trump och hans kärnvapendokument. Har dock blivit bränd för många gånger att jag tror han kommer undan igen och hans trumpister följer honom blint. Roligt, om man vill uttrycka det så, är att right-wing efter allt hallåande om defund the police och antifa terrorister plötsligt vill defund the fbi.
Ser en rapport om det, men mitt huvud klarar inte ta in vidden. bara att det är stort.
 
Om inte min hjärna slutar med ALL THE SMALL THIIINGS snart kommer jag att strypa mig själv. :arghh:
Det har gått flera dagar! Hitta på en annan jävla låt någon gång! Ingen tycker du är rolig, dumma hjärnlort :rage::cautious::p

Det tog 5 sekunder efter att ha läst det här så satt låten fastetsad i mitt huvud, ackompanjerat av ett Blink-medley utan dess like. Tack som fan :arghh::rofl::heart

(Hoppas att du blivit av med den vid det här laget :D)
 
Jag klev upp 8. Det är inte likt mig. Efter det har jag ätit frukost, givit hunden mat och vatten och vattnat blommorna inne och på balkongen (tomatplantorna) och passat på att klippa lite på en palettblad, blir nog tre eller fyra nya palettblad. fäste ihop stinkbombsblomman som slängt sina blad över andra blommor och även en monstre... äsch, monsterblomma, som fäktar omkring sina blad. Påmindes om att jag har bebis-elefantöron i elefantöronkrukan och så har jag två bebisar av en annan sort som självsått sig i andra krukor, alla som skulle behöva placeras i egna egentligen.

Inte i dag. I alla fall inte nu.

Det enda jag egentligen har på schemat i dag är skogspromenad med djuret.
 
Jag gillar trådnamnet, CLIX, och ville bara vara med och skriva i tråden. 😁

(Har man fått en låt på hjärnan ska God Save The Queen kunna städa bort den, så prova att lyssna på den.)

Mvh,
Lady_S
Om man har fått God Save The Queen på hjärnan då? 😁

*kl*
Jag vaknade faktiskt själv med en låt från drottning Elizabeths platinum jubilee-firande på hjärnan, en väldigt hästnördig tillställning. Edit: Det verkar som om det jag såg var en platinum jubilee-edition av Royal windsor horse show, så vänligen bortse från min kommentar, det var än mer logiskt att det var en massa hästar där 😅
 
Senast ändrad:
Trött som en gnu (blir gnuer trötta?) men för rastlös för att sova. Läser om Trump och hans kärnvapendokument. Har dock blivit bränd för många gånger att jag tror han kommer undan igen och hans trumpister följer honom blint. Roligt, om man vill uttrycka det så, är att right-wing efter allt hallåande om defund the police och antifa terrorister plötsligt vill defund the fbi.
Han har ju även doxxat FBI-agenterna som gjorde husrannsakan... vilket känns lite illavarslande med tanke på den beväpnande snubben från Trumps "nya twitter" som häromdagen försökte ta sig in på nåt slags FBI-kontor med våld och som sedan dödades.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 581
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp