Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åk till sunbyholm och titta på hästar.Suck, inte gjort mycket idag… dags att äta lunch kanske. Ska ta en promenad efteråt men gissar det är tusen grader varmt ute. Hade kunnat åkt och simmat men antar att det är typ tusen personer där också. Dubbelsuck.
Kanske åker och handlar ikväll, eller imorgon bitti…
Ja, jag såg faktiskt nyss att det var!Åk till sunbyholm och titta på hästar.
Imorgon har vi tänkt.. såg för någon vecka sedan att sm går där.Ja, jag såg faktiskt nyss att det var!
Får se om jag åker en sväng senare eller imorgon. Är du där?
Kul! Tänkte främst om jag kanske skulle åka en sväng imorgon på fm, kanske vi kan säga hej till varannImorgon har vi tänkt.. såg för någon vecka sedan att sm går där.
Alltså. Självsäkra unga män.
Fick argumentera att få en medicin jag ska ha. Den visste han inget om. Så jag fick övertyga honom om att gå och kolla.
Sen kom han glatt med tabletter.
Tur man har mål i mun
Skönt att du har omtänksamma människor omkring dig....Det var det som var märkligt! Men hen är läkare och jag hade lite trassel med hjärtat igår (inget allvarligt säkert pga värmen) så jag tror det kan spela in i att hen förmodade att jag lämnat in
Absolut. Seniorfinalen börjar 10.00 såg jag.Kul! Tänkte främst om jag kanske skulle åka en sväng imorgon på fm, kanske vi kan säga hej till varann
Kylväska med två klampar! Så får du flera timmars marginal mot tågstrul.Jag ska till tre olika affärer och försöker planera bäst rutt - det här låter som ett geometriproblem.
1 affär, en bussresa bort, men där det ska inhandlas yoghurt och annat i matväg, dvs något man vill ha ute så kort tid som möjligt i värmen. De två andra butikerna ligger buss-tvärbana bort. Icke känsliga saker där och på samma plats. Att tvärbanan är avstängd för närvarande komplicerar saker. Jag hatar att springa runt och leta ersättningsbussar.
I-landsproblem are us