Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om man har fått God Save The Queen på hjärnan då? 😁
Bailando? Men den tvättar inte hjärnan. Stoppar bara dit en hopplös dänga med air av nittiotal (och för min del minnen om en skolavslutningsfest i ett grustag. Och för att försvara/förklara det så var det ett grustag med fantastiskt turkost vatten.). Den brukar för min del gå över inom några veckor, och jag har inga data om hur God Save the Queen står sig, så det kan vara ett dåligt byte. :nailbiting:

För övrigt har jag precis hämtat dagens första kopp med mig tillbaka till sängen och har misslyckats med att locka hit katten. Hon är UPPTAGEN med att kolla ut genom fönstret, vilket hon igår vågade för första gången. 😻
 
Tänker njuta av en ledig helg innan det är dags för långpass; 6 kvar på säsongsjobbet och sen provjobba på tisdag. Det är med blandade känslor faktiskt att lämna säsongsjobbet efter 4 månader. Trist då jag trivs med de flesta, jobbet är kul och lönen är bättre än vad jag kommer att få men...Less på att man inte hinner det man ska. Alla ska skriva sina egna dekorter, absolut! Men när såna lappar inte finns i kassan och jag kan ju givetvis inte lämna den för att hämta! Hur hinna skriva en sån med en lång kö pga underbemanning?!? Efter ordinarie arbetstid, gratis?! Eller som igår när jag skulle vara snäll och hämta en värktablett till vikariekollegan som stod i kassan och jag som inte ens haft koll på att det finns en sån box på väggen i kundtjänst ställde mig åt sidan vid skjutdörren för att se men då fick jag höra av tjejen att där kan jag ju inte stå när hon har en kund. Öh, jag var inte i vägen eller nära och jag måste väl för fasen få ställa mig och titta när jag inte kan be om hjälp!! Och alla andra får ju för fn passera där. Jävla dumheter. Nä jag har ledsnat på en del saker faktiskt.
 
Vaknade sent ätit en smörgås och druckit te. Ska gå ut en promenad. Förövrigt haft världens knäppaste dröm inatt om VM vi som tittade var kollektivt tvungna att lösa ett datorspel av KingKong som var i mänskligt format. En flygmaskin var en blandning av Indiana och King Edward och på toppen av en skyskrapa stod Steve Guerdat som ett monster.:rofl::rofl::rofl::rofl::confused1::confused1: Nej fråga inte hur min hjärna fungerar:confused1::confused1::confused1::confused1::eek: Om vi inte löste spelet så skulle lagen inte få några medaljer.
 
Vaknade sent ätit en smörgås och druckit te. Ska gå ut en promenad. Förövrigt haft världens knäppaste dröm inatt om VM vi som tittade var kollektivt tvungna att lösa ett datorspel av KingKong som var i mänskligt format. En flygmaskin var en blandning av Indiana och King Edward och på toppen av en skyskrapa stod Steve Guerdat som ett monster.:rofl::rofl::rofl::rofl::confused1::confused1: Nej fråga inte hur min hjärna fungerar:confused1::confused1::confused1::confused1::eek: Om vi inte löste spelet så skulle lagen inte få några medaljer.

Fantastisk dröm! :rofl: :rofl: :rofl:
 
Inledde helgen med skön sovmorgon med finaste älsklingen innan har for iväg för att skruva på en tröska så då passar jag på att lägga några timmar på att se på hästhoppningen från igår som han ändå inte är road av att se ikväll :). Kul att de visar hästskötarna numera; de gör ju ett rejält jobb bakom kulisserna :).
 
Vaknade sent ätit en smörgås och druckit te. Ska gå ut en promenad. Förövrigt haft världens knäppaste dröm inatt om VM vi som tittade var kollektivt tvungna att lösa ett datorspel av KingKong som var i mänskligt format. En flygmaskin var en blandning av Indiana och King Edward och på toppen av en skyskrapa stod Steve Guerdat som ett monster.:rofl::rofl::rofl::rofl::confused1::confused1: Nej fråga inte hur min hjärna fungerar:confused1::confused1::confused1::confused1::eek: Om vi inte löste spelet så skulle lagen inte få några medaljer.
Har du tittat på japansk TV? det låter så.
 
C77ADCE2-0DF2-413B-81CC-FE02B1EE67C6.webp


Privilegium
 
Vaknade sent ätit en smörgås och druckit te. Ska gå ut en promenad. Förövrigt haft världens knäppaste dröm inatt om VM vi som tittade var kollektivt tvungna att lösa ett datorspel av KingKong som var i mänskligt format. En flygmaskin var en blandning av Indiana och King Edward och på toppen av en skyskrapa stod Steve Guerdat som ett monster.:rofl::rofl::rofl::rofl::confused1::confused1: Nej fråga inte hur min hjärna fungerar:confused1::confused1::confused1::confused1::eek: Om vi inte löste spelet så skulle lagen inte få några medaljer.

Stackars Steve Guerdat! :rofl: Undrar bara om han höll i Malin Baryard också?

King_Kong_1933_Promotional_Image.webp
 
Öhm gick ju bra att kliva upp tidigt! Vaknade nyss med ett ryck pga telefonen ringde. En kompis hade blivit orolig för hen hade skickat ett meddelande på Messenger vid 10.30 och trodde nu att jag dött pga noll aktivitet/svar 😅
Låt en kvinna sova 😆
 
Men jahaja nu är jag alltså vaken. Och ska nedstiga från loftet.

Har mailat en person ang fashionweek. Hen ville att jag skulle stå i dörren på en visning. Jag sa i svagt ögonblick ja, men inser nu att jag inte pallar mode-svängen på det sättet. Mingla med ”kändisar”, nej tack. Har tyvärr blivit en eremit.
Ska försöka leda mina uppgifter till att bli mer … administrativa 😅 Får se hur svaret blir…
 
Borde kliva in i duschen och tvätta håret men sitter istället i soffan iklädd pyjamasen och tittar på em-rodd samtidigt som jag skrollar buke-trådar. Borde också fixa disk, städa lägenhet, sy klart pågående projekt, ta itu med 4 ikea-kassar som ska rensas/sorteras.

Nej, jag förhalar inte alla dagens borde/skulle behöva/måsten...🤔
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 581
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp