Och bära hinkar!Du kan fälla upp det i vardagsrummet
Kanske ute i trädgården? Ett glas vin och ett sugrör så att jag kan blåsa bubblor blir världens bästa budgethottub!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och bära hinkar!Du kan fälla upp det i vardagsrummet
I trädgården/på uteplatsen? Blir ju med badkläder men kan va najs ändå. Jag har en adapter kökskran-trädgårdsslang, mycket smidigt!Tyvärr ryms inget liknande i badrummet. Jag har tänkt tanken.
Insåg inatt att den där stora träffen jag erbjudit mig att jaga soppa till är på endialysdag. Shit det förkortar förberedelsetiden rejält. Dessutom ska jag tala där.
Att jag aldrig lär mig! Får ragga folk till potatsiskalning...
Jo inser att jag behöver hjälp. Framförallt med att skala potatis och skära purjo. Skiva potatisen har jag hushållsmaskinen till.I trädgården/på uteplatsen? Blir ju med badkläder men kan va najs ändå. Jag har en adapter kökskran-trädgårdsslang, mycket smidigt!
Kan du inte säga ifrån? Be de andra i ”laget” kippa in? Låter lite mycket i det läget.
Jag tänkte mig en slangOch bära hinkar!
Kanske ute i trädgården? Ett glas vin och ett sugrör så att jag kan blåsa bubblor blir världens bästa budgethottub!
Blev nyfiken och tvungen att googla. Det som verkar populärt ÄR ju verkligen inte särskilt stort:Och bära hinkar!
Så typisktTyvärr ryms inget liknande i badrummet. Jag har tänkt tanken.
Varför tänker jag på Albert och HerbertDu kan fälla upp det i vardagsrummet
Fast hur gör man när man ska tömma det i så fall, då måste man nog hinka ändå? Jag skulle vara livrädd att proppen skulle släppa och x100 liter vatten skulle forsa ut i hallen.Jag tänkte mig en slang
Japp Jag kommerSka sova snart, lite övertid på jobbet igen och risk för mer imorgon men en oro som funnits ett tag har iaf delvis lättat.
Har idag också gått handledarkurs så nu går det fint att ha mig som handledare för både B, BE och D
Det är nog gränsfall att det skulle få plats, och går det inte fälla ihop och förvaras ute i trädgården har jag intenstans att ha det mellan användningarna.Blev nyfiken och tvungen att googla. Det som verkar populärt ÄR ju verkligen inte särskilt stort:
Du kanske kan ha badrumsdörren öppen och låta badkaret sticka ut (ifall dörren är bred nog?)??
- Mått, uppvikt: 128 cm lång, 60 cm bred och 53 cm hög
Jag har alldeles nyss legat i mitt badkar i ett varmt skumbad, och jag hade verkligen saknat att inte ha ett !
Jag köpte presenter till släktings lilla son igår. Köpte mest kläder iom att vi redan köpt leksaker. Men ungen älskar dinosaurier och vid kassan stod ngt dinosaurieägg som jag rafsade med i stressen. Läste sen på hemma och såg att man skulle lägga det i vatten och så skulle det komma ut en dinosaurie 48 h senare och den skulle nog växa också efter det.
Eftersom jag typ är den barnsligaste 42-åringen i världen vill jag nu också ha ett ägg. Jag vill se hur det blir.
Imorgon ska jag fasen dra ner och köpa ett till mig med.
De hade duschen i vardagsrummetVarför tänker jag på Albert och Herbert
En större slang med tratt under proppenFast hur gör man när man ska tömma det i så fall, då måste man nog hinka ändå? Jag skulle vara livrädd att proppen skulle släppa och x100 liter vatten skulle forsa ut i hallen.
BadbaljaDe hade duschen i vardagsrummet
Eller hur var det
En större slang med tratt under proppen
Och silvertejp
Jag är på tok för självmedveten för att sitta i badkläder framför huset är jag rädd. Men annars låter det rätt mysigt!I trädgården/på uteplatsen? Blir ju med badkläder men kan va najs ändå. Jag har en adapter kökskran-trädgårdsslang, mycket smidigt!
Kan du inte säga ifrån? Be de andra i ”laget” kippa in? Låter lite mycket i det läget.
Det hela känns som om det vore ett heldagsprojekt med DIY och inte särskilt rogivande.De hade duschen i vardagsrummet
Eller hur var det
En större slang med tratt under proppen
Och silvertejp
Det GÅR att fälla ihop och blir då:Det är nog gränsfall att det skulle få plats, och går det inte fälla ihop och förvaras ute i trädgården har jag intenstans att ha det mellan användningarna.
Eventuellt skulle det bli mer praktiskt att helt enkelt ta in på hotell ett par gånger om året och be om rum med bad.