En sträckning eller något i höger arm. Höll på att lyfta möbler och stuva om. Vill få klart sådant på helgen för sen när det är vardag blir det så ont om tid. Kroppen kom igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy, så vidrigt! Ring hyresvärden?En extremt berusad ny granne från uppgången bredvid försökte inatt ta sig in i vår lägenhet, jag öppnade vid ett tillfälle för att få henne att förstå att hon inte bor här, hon blev grinig och påstod att hon visst bodde där och försökte, rätt hårdhänt att ta sig in i lägenheten. Efter att ha fått bort henne samt låst igen, (och hon avlägsnat sig) upptäckte jag att hon bajsat utanför dörren (inne i trapphuset alltså).
Försökte ringa på imorse för att konfrontera henne, men ingen öppnade. Har nu tagit bort bajset (vi är de enda som har hundar i trappuppgången, så vill liksom inte få skulden för avföring i gemensamma utrymmen). Dock är det ju inte städat och luktar ju, tja, bajs. Vart ringer man? Eller låter man det bara vara? Ska jag försöka knacka på igen?
Edit: Det är alltså samma portkod till två uppgångar.
Ja! det är vidrigt! Och jag tänkte ringa hyresvärden, men när det är söndag är det ju bara akuta ärenden, detta känns inte så akut? DEt kanske inte spelar så stor roll att vänta tills imorgon? ( känner bara att jag kommer inte vara lika upprörd/irriterad när jag ringer imorgon )Fy, så vidrigt! Ring hyresvärden?
Fast jo, ring idag. Det är en sanitär olägenhet om någon bajsar i trappuppgången.Ja! det är vidrigt! Och jag tänkte ringa hyresvärden, men när det är söndag är det ju bara akuta ärenden, detta känns inte så akut? DEt kanske inte spelar så stor roll att vänta tills imorgon? ( känner bara att jag kommer inte vara lika upprörd/irriterad när jag ringer imorgon )
@Halcyon , ja, precis, tänkte det. För hon har som sagt inte bott här sålänge, så det kanske är andra som reagerat med. ust städandet tänker jag får kanske vänta tills imorgon? För nr på helger är bara akuta ärrenden och det känns ju inte som akut, mer än att det luktar och är rätt vidrigt då...
Detta var ju vid 3 inatt, och det är ju kul också när man har tre hundar, som troligen väckte grannarna under när hon försökte ta sig in....
Verkligen! Och att du tog reda på det själv, all heder till dig menFast jo, ring idag. Det är en sanitär olägenhet om någon bajsar i trappuppgången.
Det provade jag för första gången för ett litet tag sedan och var ytterst oimponerad.Falafel har jag däremot aldrig provat
SedärDet provade jag för första gången för ett litet tag sedan och var ytterst oimponerad.
Åh nostalgi!Typ barnledig, endast tonåringen är hemma. Minns inte när det hände sist så jag varvar studier med familjen Macahan. Lutar åt träning sen, men vet inte hur länge resten av familjen är iväg dock.