Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beställ ny soffa till jobbet?Jobbet, stallet, dusch och kvällsmat avklarat.
Tog en powernap på lunchen men vaknade med huvudvärk. Låg kanske snett? Soffan i vårt fikarum är inte så himla bra att sova i
Nåja, jag är iaf glad att jag kan sova mitt bland alla kollegor och flaggor från intagna och Rakel-anrop
Jag bygger en bubbla av hönsnät över mina.Bra dag idag. Jobbat på och fått en del gjort. Imorgon sovmorgon. Hoppas att alla tulpaner som kommit upp, mörkröda som jag satte i höstas klarar sig från rådjuren. Mycket rådjur överallt här i krokarna och imorse stod det tre stycken på tomten
Jag räknade väldigt felInsåg att auktionen på tradera går ut cirka 8:30 imorgon, får ställa klockan
Beställ ny soffa till jobbet?
Kollade percis ut till kaninerna och såg att ena låg halvt upp och ner, trodde en kort stund att hon hade dött... hon sov bara djupt (såg inte så bekvämt ut dock) och tittade snabbt upp när hon hörde mig
Fyller år idag men vi ska inte göra något särskilt. Ska iväg till stallet nu, ska promenera storhästen (kan bli spännande, det blåser ute) och rida ponnyn. Ponnyn är dock helt obrydd om blåst så det blir nog inga problem, tror jag rider ner till vattnet med honom så att han får plaska lite