R
RedQueen
Sitter och funderar på om jag ska färga håret pastellrosa eller lavendelfärgat imorgon. En pixie cut med lång lugg blir det iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enkelt val - rosaSitter och funderar på om jag ska färga håret pastellrosa eller lavendelfärgat imorgon. En pixie cut med lång lugg blir det iaf.
Ursäkta att jag skrattar, men det blir inte bättre längre upp i tonåren hellerNär man säger åt barnet att gå och lägga sig redan nu eftersom hon haft svårt att sova i tid efter lovet, och hon svarar med gnällgråt att hon inte alls är trött nä verkligen inte va?
Ha, nä det är jag fullt beredd på med tanke på hur lik hon är sin far! Deras dygnsrytm fungerar bäst vaken 12-01 typ. Tyvärr så fungerar ju inte världen såUrsäkta att jag skrattar, men det blir inte bättre längre upp i tonåren heller
Låter oprofessionellt. Oavsett dum fråga eller inte så ska man bemöta sin kund/klient med respekt. Du ringer ju inte för att det är kul liksom utan för att du är orolig och behöver input från kunnigt hållDottern fick 38,7 graders feber efter rotavaccinet idag och självklart har vi inte allt i vårt lilla barnapotek hemma, så nu är maken på väg till nattöppet apotek för att köpa hem febernedsättande och jag ligger här i soffan med stekhet bebis på bröstet. Ringde 1177 först och pratade med tant som verkade tycka att jag hade noll koll. Nej jag har ingen koll det här är mitt första barn, det är liksom därför jag ringer och ställer massa dumma frågor
Låter oprofessionellt. Oavsett dum fråga eller inte så ska man bemöta sin kund/klient med respekt. Du ringer ju inte för att det är kul liksom utan för att du är orolig och behöver input från kunnigt håll
Men det var väl ingen dum fråga alls utan jag hade nog gjort samma sak som du. Dvs jag vet inte heller vad som är bäst att göra i detta läge. Säkert någon annan i tråden med mer kött på benen. Annars ring 1177 igen och hoppas det är någon mer tillmötesgående som svararJa precis!
För övrigt läste jag detta nu i Rikshandboken Barnhälsovård. 1177 sa dock inget om att åka in. Dock sa jag ju att hon fått vaccin så då kanske man inte behöver kolla infektion?
Visa bifogad fil 89472
Men det var väl ingen dum fråga alls utan jag hade nog gjort samma sak som du. Dvs jag vet inte heller vad som är bäst att göra i detta läge. Säkert någon annan i tråden med mer kött på benen. Annars ring 1177 igen och hoppas det är någon mer tillmötesgående som svarar