Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första dagen tillbaka på jobbet och jag har hunnit med att få deala med två otrevliga lärare, 7 arga/gråtande studenter ( i deras fall 100% rimligt och förståeligt, men jag fick tyvärr ta smällen), 5 icke fungerande system, och alla passerkort är slut och det går inte att beställa nya.

Har ont i huvudet, kan inte tänka och mår illa :cautious:
 
På jobb men otroligt trött.

Igår skulle jag sluta lite tidigare men det blev inte av vart tvungen att vara kvar då ena kollegan vabba och den andre kollegan fick hoppa in och hämta sina barnbarn på dagis. Sällan sånt händer så klart man är kvar.

Men id ag känns det att jag är trött i hela kroppen så åker hem lite tidigare. Köper med lite penseer då det var 2st 6 pack för 69 på granngården + lite jord så pysslar jag lite hemma innan jag åker till stallet. Ja just det ja apoteket måste jag förbi också

UInderbart väder och jag fick plocka bort en medecin vilket innebär 4 mindre tabletter att ta :banana:
 
Idag står det kalas på agendan, lilla mamma fyller år. Skäms, men erkänner att jag hellre hade varit hemma och krattat i trädgården i det fina vädret :bag:

Igårkväll så klickade jag visst hem en hundkex-beställning på över 1000 spänn :o det gäller att "passa på" när Dogman har 20% på ett helt köp... :angel:
 
7DE214A1-E9D7-48C8-AA01-D57A498F74B5.jpeg


Fint att min längsta relation nånsin är med ett internetforum 🥰
 
Tjohoo. Har varit iväg och opererat bort dialysslangarna på bröstet. Härligt att slippa en korv av slangar och kompresser som var i vägen hela tiden och gjorde duschandet var ett helt företag.

Men nu kliar plåstret de satte på över stygnen. :rage:

Tröst i det hela är att jag kan njuta av tre krukor med minipåskliljor som ÖB sålde för 5 kr/krukan. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
30
· Visningar
1 742
Senast: Niyama
·
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
399
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
345
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp