Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit på shoppingrunda, och haft lite tur!
För drygt ett år sedan hittade jag förhållandevis billiga skor som passade mig perfekt. Nu är de helt utslitna. Det råkade dock finnas ETT par kvar på rea i butik nu, och de skulle jag såklart ha! Väl i butik visade det sig att någon tagit innersulan :crazy: Men, det gav mig ytterligare 100kr i rabatt och eftersom innersulan från mina tidigare skor knappt är sliten så kunde jag enkelt sätta över dem i de nya skorna.

Sedan har jag passat på att köpa två cykelkorgar som kan vara på varsin sida av pakethållaren. Tanken är att det nu ska bli lite lättare för mig att cykla och handla och kanske kunna handla ibland på vägen från jobb istället för att senare ta bil till närliggande ställe. Det känns också bra!
 
Sitter på balkongen och filosoferar lite efter duschen. Funderar på om vi inte ska sätta upp insynskydd på sidorna av balkongen 🙈 Känns ju skit otrevligt mot grannarna men vore rätt skönt också för vår del när man vill sitta och filura lite där ute. Tåls att tänka på helt enkelt. Men nu lockar en Renbäddad säng för imorgon blir en lång dag 😴
 
Ligger i min säng och njuter av att vara hemma efter fyra (förvisso helt fantastiska) nätter borta. Jag har bott hos underbara vänner, men det är inte mycket som klår att komma hem-hem ändå! Det enda tråkiga är att sambon försvinner iväg på jobbresa imorgon, vi går liksom om varandra lite under de här två veckorna, men det är nog välbehövligt för mig med lite ensamtid på riktigt också 😊

Nu ljudbok och sova, har varit igång sen 05:30 i morse 😴 Tur att klockan inte ringer förrän om drygt 9 timmar!
 
Åh, vad jag älskar vädret nu! Tycker hela livet är totalt underbart nu bara för att det är sol och varmt. Känns som livet börjat om liksom. 😍
Vill bara vara ute hela tiden och aldrig gå in. 😅
Håller helt med, jag lider när jag måste stänga dörren om djuren och gå till jobbet! Det rör sig om en sån kort och delikat period känns det som, helt bortkastat att spendera hela dagarna inomhus.
 
Använde tandtråd när plötsligt en liten bit lossnade, tänkte att det var mat men det var stenhårt. Nu undrar jag om det är en bit tand som lossnat, biten är ganska vit :cautious: Men den är såå liten och jag kan inte riktigt känna var den lossnat från, kanske inte riktigt värt en koll hos tandläkaren.
 
Grattis alldeles för mycket i efterskott @godisklubba!

1-Cat-Cake-10-1-of-1.jpg


1024x768_865467FHvD_kitten-birthday-cake.jpg
 
Hemma vid 19.30 igår, inte jättesent men det är så rörigt att jag ändå är helt slut. Idag jobbar jag hemifrån, har lite att skriva och en bunt telefonsamtal att avverka. Plus minst ett teamsmöte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
30
· Visningar
1 763
Senast: Niyama
·
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
399
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
345
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp