Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smittrisk på dräktigt stoVarför kan ni inte åka nu?
Hästsvansen blev så kooortVäntar nu hos frisören, hoppas att jag inte ångrar mig sedan
Jag väntar på en ytterdörr som jag beställde av en snickare för ett år sedanHur svårt ska det vara att få tag i snickare? Vi vill ha offert på tak- och fönsterbyte och ett litet tak till altanen. Har ringt massor med firmor, en har kommit ut och tittat men inte skickat offert som de skulle. Jag förstår att de har mycket att göra, men säg det då! Säg inte "Vi kommer på måndag" och sen inte dyka upp. Det handlar ju om rätt mycket pengar så det borde vara angeläget att åtminstone komma och titta.
Håller med!Åh, vad jag älskar vädret nu! Tycker hela livet är totalt underbart nu bara för att det är sol och varmt. Känns som livet börjat om liksom.
Vill bara vara ute hela tiden och aldrig gå in.
Det är rätt mycket jobb ibland med att lämna fast pris - särskilt på lite äldre hus - en del tar hellre jobb som är mindre risk för obetalt arbete. Men de borde såklart ändå inte lova saker som inte hålls!Hur svårt ska det vara att få tag i snickare? Vi vill ha offert på tak- och fönsterbyte och ett litet tak till altanen. Har ringt massor med firmor, en har kommit ut och tittat men inte skickat offert som de skulle. Jag förstår att de har mycket att göra, men säg det då! Säg inte "Vi kommer på måndag" och sen inte dyka upp. Det handlar ju om rätt mycket pengar så det borde vara angeläget att åtminstone komma och titta.
De har inte ens kommit ut och tittat. Vill man inte göra ett jobb är det bättre att säga det direkt.Det är rätt mycket jobb ibland med att lämna fast pris - särskilt på lite äldre hus - en del tar hellre jobb som är mindre risk för obetalt arbete. Men de borde såklart ändå inte lova saker som inte hålls!
Ja eller får man ju säga att man faktiskt inte hinner de närmaste sex månaderna eller hur länge man nu är uppbokadDe har inte ens kommit ut och tittat. Vill man inte göra ett jobb är det bättre att säga det direkt.
Precis. Nu har de bara låtit bli att svara när vi ringer liksom..Ja eller får man ju säga att man faktiskt inte hinner de närmaste sex månaderna eller hur länge man nu är uppbokad
Mitt inlägg var mest en observation av att jag vet att en del hantverkare ogillar att räkna på fast pris i vissa situationer när riskerna är svårbedömda men gladeligen tar jobbet om man kör igång på löpande räkning. Så om man fokuserar bara på fast pris, kan man hamna i lite lägre prio.Ja eller får man ju säga att man faktiskt inte hinner de närmaste sex månaderna eller hur länge man nu är uppbokad
Ring någon annanPrecis. Nu har de bara låtit bli att svara när vi ringer liksom..
Har ringt säkert sex stycken. En har kommit ut och tittat, lovat att skicka offert och sen inte hört av sig. De andra har kört med "kommer på måndag" och inte dykt upp..Ring någon annan