Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du med i nån lokal facebookgrupp så fråga där om nån kan låna ut. Tror inte de är så dyra annars så du kunde ju köpa en och sälja den sen?Jag behöver en bälteskudde till en 7 åring mellan onsdag till fredag.
Finns det något sätt så man slipper köpa en, för det känns som slöseri att köpa en för 5 timmars användning.
Jag köpte en och sparar om det skulle dyka upp i framtidenÄr du med i nån lokal facebookgrupp så fråga där om nån kan låna ut. Tror inte de är så dyra annars så du kunde ju köpa en och sälja den sen?
Varför kan ni inte åka nu?Visa bifogad fil 89393
Mannen i mitt liv Sol, fågelkvitter och egentligen inte träningsdag men då hans matte ska sitta i skolbänken hela dagen imorgon så fick han jogga 6 lugna kilometrar idag. Han är himla rolig och jobba med just nu, ska bli roligt när Mamma Mu fölat så vi äntligen kan börja åka till banan igen
För att Trule får allt hålla sig hemma då det är bara han och Majsan som bor i stallet numera. Vill inte riskera att han drar med sig något hem från banan när det är så nära fölning ( drygt 35-40 dygn kvar ). Plus att banan har väl inte tinat fram för ens nu Och Trule är inte så intresserad av att springa i skiten så att säga. Och då blir han lagom klar tills banan har premiär i Maj vilket betyder att banan förhoppningsvis sköts utomordentligt när tävlingssäsongen drar igång.Varför kan ni inte åka nu?