Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trevlig promenad i solen med kusinen förut :)

Nu är jag dock så sjukt uttråkad! Tänkte gett mig på ett nytt syprojekt, men när jag skulle börja tejpa ihop mönstret så ser jag att jag skrivit ut i fel skala så det är helt fel :( 👎
(Och inget av mina andra syprojekt känner jag för att starta upp eller avsluta 😂)

Har haft en jättekul chatt med en kollega i helgen, men nu verkar hen vara upptagen och svarar inte 👎 Får se om det går nått kul på tv 🙈

Stort grattis @godisklubba som självklart ska ha en godistårta 🥳🎂
F0A1C431-FF4D-4834-B0E6-EDDFCE7249DF.webp

Nu är det verkligen vår! Andra dagen i rad vi inte behöver elda- snarare stänga ute solen med markisen vid köket. Jag är inte jätteglad åt den förhjolade värmen hela helgen efter regnet I torsdags- blir alltid lite nervös när gräset bokstavligen exploderat 😳. Myggorna var redan ett helt gäng på pållan ikväll så fick redan spraya henne, vidriga plågoandar. Men allt fågelkvitter, sädersärlor som kommit och doften av grillen är härligt 😍.

Tapetseringen - som jag trodde bara skulle ta några ynka timmar - tog HELA dagen.... :nailbiting: Men, men det blev supertjusigt, rent och fint och föräldrarna var mycket nöjda över sitt förvandlade rum..... :) !

Nu ska jag väl mest "dega" lite resten av kvällen tills jag lägger mig runt kl 22. Jobb igen imorgon :up: !

Tapetseringen - som jag trodde bara skulle ta några ynka timmar - tog HELA dagen.... :nailbiting: Men, men det blev supertjusigt, rent och fint och föräldrarna var mycket nöjda över sitt förvandlade rum..... :) !

Nu ska jag väl mest "dega" lite resten av kvällen tills jag lägger mig runt kl 22. Jobb igen imorgon :up: !
Visst är det konstigt! Tänkte baka bullar ikväll, det tar väl inte så lång tid… är fortfarande inte klar O_o

Slötittar på tv med sonen som snart ska sova. Har varit ute och fotat solnedgång, lite fåglar och ett par harar :love:
Solnedgången var så vacker ikväll.... Rosa-randig himmel hade vi här.... :love1:

Ja, alla vilda djur verkar ha vaknat till liv. Har sett kanin, harar, en stor vacker räv, rådjur och massor med fåglar (är det morkullan som flaxar snabbt och "knorrar"??) idag :) !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Måste köpa ny hjälm för den jag har har gått sönder. På moderna hjälmar finns det visir. Hur funkar det med skidglasögon? Jag gissar att...
Svar
12
· Visningar
440
Senast: Fetaost
·
Fritid Halloj! Jag och min funderar på en weekend i Gävle lite senare i vinter, i februari eller mars. Det är vår närmsta relativt större...
2
Svar
21
· Visningar
723
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: SaraXX
·
Fritid Har planerat in en weekend i Danmark nu i december. Den stora planen är att bara åka bort och ha det mysigt och strosa runt på...
Svar
19
· Visningar
452
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka