Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trevlig promenad i solen med kusinen förut :)

Nu är jag dock så sjukt uttråkad! Tänkte gett mig på ett nytt syprojekt, men när jag skulle börja tejpa ihop mönstret så ser jag att jag skrivit ut i fel skala så det är helt fel :( 👎
(Och inget av mina andra syprojekt känner jag för att starta upp eller avsluta 😂)

Har haft en jättekul chatt med en kollega i helgen, men nu verkar hen vara upptagen och svarar inte 👎 Får se om det går nått kul på tv 🙈
 
Stort grattis @godisklubba som självklart ska ha en godistårta 🥳🎂
F0A1C431-FF4D-4834-B0E6-EDDFCE7249DF.jpeg
 
Nu är det verkligen vår! Andra dagen i rad vi inte behöver elda- snarare stänga ute solen med markisen vid köket. Jag är inte jätteglad åt den förhjolade värmen hela helgen efter regnet I torsdags- blir alltid lite nervös när gräset bokstavligen exploderat 😳. Myggorna var redan ett helt gäng på pållan ikväll så fick redan spraya henne, vidriga plågoandar. Men allt fågelkvitter, sädersärlor som kommit och doften av grillen är härligt 😍.
 
Tapetseringen - som jag trodde bara skulle ta några ynka timmar - tog HELA dagen.... :nailbiting: Men, men det blev supertjusigt, rent och fint och föräldrarna var mycket nöjda över sitt förvandlade rum..... :) !

Nu ska jag väl mest "dega" lite resten av kvällen tills jag lägger mig runt kl 22. Jobb igen imorgon :up: !
 
Tapetseringen - som jag trodde bara skulle ta några ynka timmar - tog HELA dagen.... :nailbiting: Men, men det blev supertjusigt, rent och fint och föräldrarna var mycket nöjda över sitt förvandlade rum..... :) !

Nu ska jag väl mest "dega" lite resten av kvällen tills jag lägger mig runt kl 22. Jobb igen imorgon :up: !
Visst är det konstigt! Tänkte baka bullar ikväll, det tar väl inte så lång tid… är fortfarande inte klar O_o
 
Slötittar på tv med sonen som snart ska sova. Har varit ute och fotat solnedgång, lite fåglar och ett par harar :love:
Solnedgången var så vacker ikväll.... Rosa-randig himmel hade vi här.... :love1:

Ja, alla vilda djur verkar ha vaknat till liv. Har sett kanin, harar, en stor vacker räv, rådjur och massor med fåglar (är det morkullan som flaxar snabbt och "knorrar"??) idag :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
30
· Visningar
1 804
Senast: Niyama
·
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
399
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
346
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp