Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis på födelsedagen @godisklubba!

c3ae20238264e2bf3f42d6e29df878d7.gif
 
In till stan och besikta idag; tacksamt bara en spindelled att byta och justera handbromsen som tar ojämnt- i övrigt bra och bromsarna kan ju inte ta jämnare👌 *fin bil* 😄. Men visst extra dyrt att besikta idag (men eftersom sambon skulle jaga efter en tredje sort nässpray i stan så var det ju lika bäst) men var det inte nyss en grundbesiktning kostade lika mycket som en ombesiktning gör idag...🙃.
Apropå priser; det var ju inte så himla mycket folk på CG så gjorde handlingen på plats; nästan ovant att gå runt med scanner när man e-handlat ett bra tag nu 😄. Jisses alltså; tomater 80 kr/kg och isbergssallad för 70 kr/kg och då pratar vi inte ens svenska varor 😳. Eller för all del för GB glasstrutar; 28 kr/st men jämna ju hyfsat ut sig med utebliven plockavgift och galet fint glassväder ju, rejält varmt även idag ☺. En av årets GB- nyheter; Salty Licorice var för övrigt god 😋.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
30
· Visningar
1 804
Senast: Niyama
·
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
399
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
346
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp