Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis på födelsedagen @godisklubba!

c3ae20238264e2bf3f42d6e29df878d7.gif

In till stan och besikta idag; tacksamt bara en spindelled att byta och justera handbromsen som tar ojämnt- i övrigt bra och bromsarna kan ju inte ta jämnare👌 *fin bil* 😄. Men visst extra dyrt att besikta idag (men eftersom sambon skulle jaga efter en tredje sort nässpray i stan så var det ju lika bäst) men var det inte nyss en grundbesiktning kostade lika mycket som en ombesiktning gör idag...🙃.
Apropå priser; det var ju inte så himla mycket folk på CG så gjorde handlingen på plats; nästan ovant att gå runt med scanner när man e-handlat ett bra tag nu 😄. Jisses alltså; tomater 80 kr/kg och isbergssallad för 70 kr/kg och då pratar vi inte ens svenska varor 😳. Eller för all del för GB glasstrutar; 28 kr/st men jämna ju hyfsat ut sig med utebliven plockavgift och galet fint glassväder ju, rejält varmt även idag ☺. En av årets GB- nyheter; Salty Licorice var för övrigt god 😋.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Måste köpa ny hjälm för den jag har har gått sönder. På moderna hjälmar finns det visir. Hur funkar det med skidglasögon? Jag gissar att...
Svar
12
· Visningar
440
Senast: Fetaost
·
Fritid Jag skulle behöva en ny gymväska och har googlat i flera veckor utan att hitta rätt. Kanske sitter någon här på ett riktigt supertips...
Svar
5
· Visningar
334
Senast: hastflicka
·
Fritid Halloj! Jag och min funderar på en weekend i Gävle lite senare i vinter, i februari eller mars. Det är vår närmsta relativt större...
2
Svar
21
· Visningar
723
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka