Nu är han knäkatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är han knäkatt
Här snöar det knappt heller! Dock ”1 grader, känns som -5 pga blåsten”. Jotack, jag märkte det!Ledig fredag!!
Och känns som att jag är den enda i denna tråd utan snö utanför huset här har det bara kommit snöblandat regn sedan igår. Och nu tittar typ solen fram. Riktigt aprilväder.
Jag: Hmm, kanske skulle gå ut och sätta mig i trädgården med en kaffe.Sådärja, artikel färdig och det gick i en väldig fart när jag väl kom igång, precis som jag anade. Nu lunch bestående av smoothie och ost (skulle ha varit bara smoothie egentligen, men jag drabbades av akut ost-sug ) medan jag funderar på om jag ska sätta mig i trädgården med en kopp kaffe i en stund innan jag fortsätter jobba. Det är lite sådär mellanvarmt/kallt idag att jag inte vet riktigt om det är värt det, men jag kanske skulle göra det för alla snöstorms-lidandes skull
RaderatStrömavbrott sen kl 1 inatt och beräknas pågå till efter lunch. Jag har tappat upp kannor och kastruller med vatten och brassar fullt i vedspisen. Älskar min vedspis!
Det har bara kommit en dm snö men den är blöt och tung och verkar ha yrt. Fick trycka upp dörren för att släppa ut hunden.
Det värsta är att det är tyst. Jag har radion på all vaken tid annars
Kan du inte boka sjukresa i stället?Herregud, det snöar fortfarande.
Inser att jag nog behöver provåka med bilen för att se om jag tar mig av gården. Ska vara på dialysen imorgon vid 8. Vore katastrofalt om jag inte ens kunde komma ut på vägen.
Tänkte att en dm inte är några bekymmer men nu börjat det vara ett par dm snö. Och en rejäl plogvall.
Så himla onödigt när det kommer att vara rejäla plusgrader från imorgon lunch, och en vecka framåt.