Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
6A5E1272-FECA-422D-B46B-6F5DEB4A4681.jpeg


Jag ÄLSKAR att åka tåg!!
 
Här sitter jag och är telefonvakt. Alla andra har gått hem. Jag vaktar telefonen ifall någon ringer och vill veta nånting. Jag kan inte svara på någonting typ men jag kan försöka. Antal samtal hittills: 0.
Jag HATAR att åka tåg! Det är sen gammalt 😅
Men gillar att du gillart :D

Edit oklart varför jag jag citerat @sthu ser jag nu :confused: Hoppas det blev många långa samtal :D


Eller kanske inte :angel:
 
I morse nar jag akte hemmifran var det fortfarande morkt, men jag sag TYDLIGT hur det snoade :eek: ... Det kan ha berott pa att jag hangt allt for mycket har pa Buke ett tag, for det var nog mer den har typen av "sno" och +10*C. :laugh:

Nu ar det vaxlande mulet och +19*C ... Helt perfect vader nar man ska jobba och/eller sitta i ett metallfordon. :D

IMG_2724.JPG
 
Lyssnar på så hög volym att kroppen blir som paralyserad :angel:
Fick såna mensvärks kramper på gymmet att en av de som arbetade där fick bära mig från löpbandet och in i deras kontor. Alltid kul när man skämmer bort sig till tusen :cautious:

Han var i alla fall supergullig när jag väste ur mig att det var mensvärk och att jag inte höll på att dö. Fick värktabletter, te, vetekudde och godis :p

Hur sjutton ska jag någonsin kunna gå tillbaka? Måste nog faktiskt gå dit i morgon direkt på morgonen bara för att det inte ska bli hjärnspöken. Upp på hästen igen osv.
 
Jag har precis tackat ja till nytt jobb :banana:
Grattis :D

Lyssnar på så hög volym att kroppen blir som paralyserad :angel:
Fick såna mensvärks kramper på gymmet att en av de som arbetade där fick bära mig från löpbandet och in i deras kontor. Alltid kul när man skämmer bort sig till tusen :cautious:

Han var i alla fall supergullig när jag väste ur mig att det var mensvärk och att jag inte höll på att dö. Fick värktabletter, te, vetekudde och godis :p

Hur sjutton ska jag någonsin kunna gå tillbaka? Måste nog faktiskt gå dit i morgon direkt på morgonen bara för att det inte ska bli hjärnspöken. Upp på hästen igen osv.
Gå dit direkt imorgon som du är inne på! Ett ställe med så gullig personal ska du hålla fast vid :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 576
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
395
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
343
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp