Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle jag nog men det tar emot eftersom de fungerar så dåligt och inte passar tiderna. Risken finns att jag blir borta hemifrån jättelänge. Det vill jag inte för hundens skull.Kan du inte boka sjukresa i stället?
Här sitter jag och är telefonvakt. Alla andra har gått hem. Jag vaktar telefonen ifall någon ringer och vill veta nånting. Jag kan inte svara på någonting typ men jag kan försöka. Antal samtal hittills: 0.
Jag HATAR att åka tåg! Det är sen gammalt
Grattis!Jag har precis tackat ja till nytt jobb
Fantastiskt fynd!Nu ni, jag förstår att ni varit väldigt ivriga på att få veta vad jag budade på på Tradera
Kolla vilket kap jag gjorde
Visa bifogad fil 88760
JaFantastiskt fynd!
Och lite roligt.
Tack!Ja
Grattis i efterskott btw
GrattisJag har precis tackat ja till nytt jobb
Gå dit direkt imorgon som du är inne på! Ett ställe med så gullig personal ska du hålla fast vidLyssnar på så hög volym att kroppen blir som paralyserad
Fick såna mensvärks kramper på gymmet att en av de som arbetade där fick bära mig från löpbandet och in i deras kontor. Alltid kul när man skämmer bort sig till tusen
Han var i alla fall supergullig när jag väste ur mig att det var mensvärk och att jag inte höll på att dö. Fick värktabletter, te, vetekudde och godis
Hur sjutton ska jag någonsin kunna gå tillbaka? Måste nog faktiskt gå dit i morgon direkt på morgonen bara för att det inte ska bli hjärnspöken. Upp på hästen igen osv.