Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter stallsysslorna skrittarbetade jag pållan en halvtimme på ridbanan; kändes lagom efter gårdagens behandling och det kändes stor skillnad; blev ännu tydligare då jag red barbacka 🤩😍. Sedan passade jag på att följa med en kompis till ridskolan då de har hopplektion med fokus på antal galoppsprång mellan hinder 😊. Sambon fick hela kvällen för sig själv idag med 😄.
 
Kollar Sister Wives. De tre senaste inkl detta avsnitt har varit intervjuprogram där en kvinna pratar med dem en och en.
Christine, tredje frun, har gjort slut (skilt sig från) med Cody. Hon vill inte leva polygamt längre plus vill inte leva med Cody.
O_o
Jag trodde inte man fick skilja sig i deras religion.
Ok nu slutade programmet. Dax för Without a trace!
Har borstat tänderna så jag kan somna närsomhelst.
 
Har en sådan där jävla kväll då fläcken på min näsa vägrar sluta blöda igen. Tittade just på klockan och insåg att den blött sedan jag kom hem från jobbet runt fem och tvättade ansiktet, men nu börjar det lugna sig så att jag kan röra mig utan ett papper i näven. Har inte ens kunnat ta ut hunden på en riktig promenad. Jag blir på så dåligt humör, vill helst bara att de skulle kunna skära av skiten och sy ihop den igen eller något.
 
Har en sådan där jävla kväll då fläcken på min näsa vägrar sluta blöda igen. Tittade just på klockan och insåg att den blött sedan jag kom hem från jobbet runt fem och tvättade ansiktet, men nu börjar det lugna sig så att jag kan röra mig utan ett papper i näven. Har inte ens kunnat ta ut hunden på en riktig promenad. Jag blir på så dåligt humör, vill helst bara att de skulle kunna skära av skiten och sy ihop den igen eller något.
det är inte bra, blöder du ofta?
 
Njao, hyfsat ofta fast oftast inte såhär intensivt. Den läker ihop, bygger upp och börjar sedan blöda igen. Jag har redan varit hos läkaren en gång men hen verkade inte bekymrad och jag har inte lust att gå igen. 😅 Men det är inte så roligt att ha den mitt i fejset.
nej verkligen inte, hoppas det läcker snart.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Kollar Sister Wives. De tre senaste inkl detta avsnitt har varit intervjuprogram där en kvinna pratar med dem en och en.
Christine, tredje frun, har gjort slut (skilt sig från) med Cody. Hon vill inte leva polygamt längre plus vill inte leva med Cody.
O_o
Jag trodde inte man fick skilja sig i deras religion.
Ok nu slutade programmet. Dax för Without a trace!
Har borstat tänderna så jag kan somna närsomhelst.
Kvinnorna får men inte mannen, dock "tappar" han ansiktet när dom gör det, men han är en riktig rövhatt så förstår att dom flyr
 
Har en sådan där jävla kväll då fläcken på min näsa vägrar sluta blöda igen. Tittade just på klockan och insåg att den blött sedan jag kom hem från jobbet runt fem och tvättade ansiktet, men nu börjar det lugna sig så att jag kan röra mig utan ett papper i näven. Har inte ens kunnat ta ut hunden på en riktig promenad. Jag blir på så dåligt humör, vill helst bara att de skulle kunna skära av skiten och sy ihop den igen eller något.
Har du någon stop o blöd för klorna till hundarna? Den funkar utmärkt
 
Brandvakt i natt igen om jag inte kopplar ihop slangen med pumpen o blöter ner skiten.
Någon som vill grilla korv,äpplen eller marshmallows ?

20220315_231810.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 429
· Visningar
40 109
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp