R
Raderad medlem 68338
Varför luktar det gräs i Gallerian?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gräs, eller gräs?Varför luktar det gräs i Gallerian?
Gräs, eller gräs?
Gräs som i braj
Jag vet inte. Jag ska kika på det om det går.Kan du höja styret? Älskar ”tantcyklar” pga att styret är så högt och man sitter rak i ryggen.
Hela händerna domnar. Jag har haft problem med karpaltunnelsyndrom tidigare, men det är många år sedan. Nu återkom en del problem när jag började med en ny medicin. Ibland har jag svårt att hålla i diskborsten när jag diskar på morgonen och finmotoriken är inte så god som förut.Var i händerna gör det ont?
Åh fy. Något sådant har jag (som tur är) inte varit med om. Jag började mest fundera på om det är så att du håller i styret på något konstigt sätt. Förut fick jag ont i händerna av att cykla, om jag höll runt själva styret. Nu låter jag bara händerna ligga på styret, men har tummen "uppåt" precis som de andra fingrarna och då får jag inte ont alls. Den lilla skillnaden gjorde otroligt mycket. Kanske det finns något liknande du kan göra för att det ska bli bättre för dig?Hela händerna domnar. Jag har haft problem med karpaltunnelsyndrom tidigare, men det är många år sedan. Nu återkom en del problem när jag började med en ny medicin. Ibland har jag svårt att hålla i diskborsten när jag diskar på morgonen och finmotoriken är inte så god som förut.
Lagar våfflor Jag fick äran att gå på systemet och köpa en låda öl. Maken fick äran att köpa jordgubbar och den kön va lååååång. Han är inte hemma än
Hehe, det är svensk midsommar det... längre kö till jordgubbarna än på Systembolaget!
Jag har testat lite olika grepp, men inte hittat något som fungerar.Åh fy. Något sådant har jag (som tur är) inte varit med om. Jag började mest fundera på om det är så att du håller i styret på något konstigt sätt. Förut fick jag ont i händerna av att cykla, om jag höll runt själva styret. Nu låter jag bara händerna ligga på styret, men har tummen "uppåt" precis som de andra fingrarna och då får jag inte ont alls. Den lilla skillnaden gjorde otroligt mycket. Kanske det finns något liknande du kan göra för att det ska bli bättre för dig?
Min sambos mamma har bjudit in sig över midsommarhelgen, vilket hon även gjorde förre året, liksom två nyårshelger i rad. Jag tycker om henne, men känner att det blir lite ... mycket. Hon gillar släktsammankomster. Att i princip alla bröder firar sina födelsedagar med hela familjen trots att de börjar närma sig 50 år säger kanske allt.
Midsommar och nyår har tidigare varit fredade zoner, men nu börjar det krypa sig på där också. Hon frågade om hon fick komma och det fick hon självklart. Men det är vårt hus, vårt midsommarfirande och det är vi som bjuder. Ändå vill hon se listor över vad som ska fixas och ordnas, Tider ska justeras för att passa henne. Herregud, jag orkar inte! Vi bjuder - ta det som bjuds eller avstå. Hur svårt ska det vara?