Haha hade du somnat under en sten, eller bara allmänt Bukedetox?!
Husbilssemester och jobbat in i väggen dessförinnan. Särbon vill tydligen umgås med mig när vi åker iväg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha hade du somnat under en sten, eller bara allmänt Bukedetox?!
Funkade detHaha know the feeling! Ett tips: Jag anlitade polare som gick på visningen och bara låtsades hitta fel Typ: ”Helt klart fukt här”.
Jag har precis agerat lite surtant. Det finns en förskola ca. 50 meter från vår samfällighet som brukar göra utflykter med de riktigt små barnen (mellan 2- max 4 år) till vår lekplats. Vi har en gungställning, två lösa fotbollsmål och en studsmatta på en liten gräsplan. Det är helt okej tycker jag. De brukar gunga lite och sitta på gräsplanen och fika.
Hur som helst, idag så använde de samfällighetens studsmatta. Det tycker jag är en annan sak eftersom det för med sig större risker. Det stod en vuxen man och studsade tillsammans med fem pyttebarn. Barnen i vår samfällighet får hoppa max två åt gången och jag har för mig att man rekommenderar att riktigt små barn ska hoppa själva. Så jag sa till att studsmattan ägs av vår samfällighet och eftersom vi är ansvariga om något händer på vår lekplats så är det nog klokast i att de inte använder den. Personalen tyckte att jag överreagerade.
Vidare, i förrgår när jag var på koloniområdet så kom en annan(?) förskola traskandes in på området. Det är en jättetrevlig miljö och mysigt för barnen att titta på blommor och växter, så det är ju ett givet utflyktsmål. Men så gick de till en lott där det växer en del jordgubbar där de började plocka och äta. När jag sade till så menade de att barnen ville smaka och de tog ju bara en var.
Jag är väldigt väldigt nyfiken på hur man som vuxen människa i sin professionella roll egentligen tänker när man agerar i exemplen som ovan.
Funkade det
Det går skit på jobbet just nu
Hostar som bara den och funderar på om det är värt en sjukskrivning i morgon eller inte. Känns ju lite lamt att vara hemma för hosta men inte så kul för folk när hemtjänstpersonalen står och tokhostar heller iof. Får se hur det är i morgon
Det där med cykling är inte riktigt min grej. Jag får så ont i händerna och kan inte komma på något sätt att slippa ta stöd mot styret med händerna, förutom att släppa styret och det är inte ett alternativ.
Men alltså... Vad är det för fel på folk?Jag har precis agerat lite surtant. Det finns en förskola ca. 50 meter från vår samfällighet som brukar göra utflykter med de riktigt små barnen (mellan 2- max 4 år) till vår lekplats. Vi har en gungställning, två lösa fotbollsmål och en studsmatta på en liten gräsplan. Det är helt okej tycker jag. De brukar gunga lite och sitta på gräsplanen och fika.
Hur som helst, idag så använde de samfällighetens studsmatta. Det tycker jag är en annan sak eftersom det för med sig större risker. Det stod en vuxen man och studsade tillsammans med fem pyttebarn. Barnen i vår samfällighet får hoppa max två åt gången och jag har för mig att man rekommenderar att riktigt små barn ska hoppa själva. Så jag sa till att studsmattan ägs av vår samfällighet och eftersom vi är ansvariga om något händer på vår lekplats så är det nog klokast i att de inte använder den. Personalen tyckte att jag överreagerade.
Vidare, i förrgår när jag var på koloniområdet så kom en annan(?) förskola traskandes in på området. Det är en jättetrevlig miljö och mysigt för barnen att titta på blommor och växter, så det är ju ett givet utflyktsmål. Men så gick de till en lott där det växer en del jordgubbar där de började plocka och äta. När jag sade till så menade de att barnen ville smaka och de tog ju bara en var.
Jag är väldigt väldigt nyfiken på hur man som vuxen människa i sin professionella roll egentligen tänker när man agerar i exemplen som ovan.
Var i händerna gör det ont?Det där med cykling är inte riktigt min grej. Jag får så ont i händerna och kan inte komma på något sätt att slippa ta stöd mot styret med händerna, förutom att släppa styret och det är inte ett alternativ.