Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låter riktigt jobbigt. Svårt när ngn liksom nästlar sig in för att sedan börja ta över/lägga sig i. Kan du säga ngt att "vi är ju så vana att köra vår grej, det har alltid blivit lyckat så vi kommer köra samma även detta år", samt ge henne info som typ: detta gäller hos oss och du är välkommen.

Vi försöker, tro mig. :arghh: Igår pratade vi om när vi skulle hämta upp henne på tågstationen. Jag talade om att vi har meddelat alla andra om tidpunkten när vi ska äta midsommarlunch, men hon vill ändå bli hämtad så att vi får äta en timme senare - för annars får hon gå upp så tidigt. När jag försöker hålla på tiden så tjurar hon ihop sig helt. När jag sedan ger med mig så avslutar hon med ”då ses vi på fredag, det blir nog trevligt ändå ...”. Men hallå?!

Vi försöker, tro mig. :arghh: Igår pratade vi om när vi skulle hämta upp henne på tågstationen. Jag talade om att vi har meddelat alla andra om tidpunkten när vi ska äta midsommarlunch, men hon vill ändå bli hämtad så att vi får äta en timme senare - för annars får hon gå upp så tidigt. När jag försöker hålla på tiden så tjurar hon ihop sig helt. När jag sedan ger med mig så avslutar hon med ”då ses vi på fredag, det blir nog trevligt ändå ...”. Men hallå?!

Oj jävlar, kaoset. Lider med er. Låter inte helt lätt detta :crazy:

Min midsommaroutfit blev för tajt över rumpan och höfterna :arghh: och den var ju så söt! Jag vet att det inte är ok att dubbelposta bilder, men titta!
IMG_20190620_191449.webp
Somrig och fin. Men passar den, trots noggrant mätande? Nä, för min bakdel tar för mycket plats :cautious:

Öva in: "Det var ju tråkigt, vi kanske får ses en annan gång då?" :devil:

Jag har kommit hem efter ovningskorning med skolbuss 13 meter lang och drygt 2.5 meter ... pa landsvagar dar knappt en vanlig bil far plats i sin fil. Langa bitar kor jag med alla hjul pa lingen pa bada sidor. 😳

Den lille Yorkien har varit ute och tranat pa att ga av dar han ar pa tillsagelse (off!) och vi har fatt forsta steget i att lagga sig ner. Att sitta fattade han dag ett ... det ar harligt att trana en riktigt matmotiverad valp. :D

Nu ar det dags att jobba lite med mina juveler ... och fundera over vad jag ska gora med magnum kottbiten jag kopte i dag 🙄 Fragan ar nar jag ska lara mig att fundera pa vad jag ska ha det till innan jag koper. :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 308
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Wonna
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar