Vad gör vi? CI *101

Status
Stängd för vidare inlägg.
De bjöd på glass och jordgubbar igår på jobbet inför sommaren. Och det blev jordgubbar över som vi som ordnade det praktiska fick dela på (och vi försökte truga på folk att ta med sig hem också!).
Detta blev min fångst:
Visa bifogad fil 31694
😱
Ja, de är fulla med jordgubbar.
De håller nog inte sig fina till midsommar tyvärr, annars hade vi inte behövt köpa några jordgubbar alls :rofl:
du kunde ha lämnat av de till mitt jobb idag . jag fick inga jordgubbar eller glass :D

En lugn kväll för min del. tanken var ju att köra hem till särbon nu ikväll , men jag orkade inte. Han förstår mig bra, han har ju semestern och jag jobbar

Rasat i säng nu efter superhärlig kväll med mina favouriter i världen. Jag har typ träningsvärk i smile-musklerna. Sånt gäng sköna wierdos vi är allihop..
Men så kul! Vacker solnedgång!
5BC59480-CE87-481F-8808-8A4548C17618.webp

Spelar Quiz Planet och de påstår att medellivslängden på hästar är 25-30 år...Ta bort 10 år så blir det nog mer rätt

Sprang i panik ut ur lägenheten 08.07 i tron att klockan var 09.07 och mitt tåg gick 9.45 från centralen. Inser då att jag är en timme för tidig :meh:
Enda fördelen är att nu har jag relativt gott om tid att försöka fixa håret mer olikt Maud (och hinner dricka kaffe)

irrar runt hemma och försöker komma på vad jag ska packa inför kvällens övningar. Har nån tanke om att jag missar något väsentligt?

Måste komma ihåg att ta bort färgen ur ögonbrynen också. :D inte så lyckat om jag glömmer, och inte kommer ihåg förrän jag ska in i duschen om en timme. :rofl:

Måste se till att det itne är några katter kvar ine när jag åker dessutom. Den röda galenpannan är en trött typ så han kan mycket väl ligga i nån fåtölj och snarka om jag inte kollar. Vill ha dem ute eftersom de vill gå ut på eftermiddagen och då är jag inte hemma. Sommartid vill de tillbringa nätterna ute. (jag bor mitt ute på landet så de kan inte störa några grannar)

Är vaken nu efter att hört grannens tös springa fram och tillbaka i lgh ovanför mig. Nåja tösen är ju 4 år så de stör inte mig att hon springer. Både tösen och pappan för inte så mkt oväsen annars :D :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 308
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 414
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Wonna
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar