Jag hade SKRIKIT och fallit ur sadeln. Till 100%.
Och sedan vägrat rida vidare och suttit och skakat under en filt
Nästan så att jag vill be dig om att sätta dit en varning innan bilden, det där är ju FY FASEN så otäckt!
Felåt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade SKRIKIT och fallit ur sadeln. Till 100%.
Och sedan vägrat rida vidare och suttit och skakat under en filt
Nästan så att jag vill be dig om att sätta dit en varning innan bilden, det där är ju FY FASEN så otäckt!
@Seabaz !! Jag skulle kolla på vad för inlägg av mig du hade gillat och sidan skickade mig rakt till bilden av spindeln!
TRAUMA
Man gör en spoiler
Kan moderator lägga in en varning på bilden? Jag vet inte hur man gör
Man gör en spoiler
Tidigare i morse när jag vakna och gick upp så noterade jag en liten baby gecko på utsidan av köksfönstret.
Solen höll på att gå upp så det var fortfarande "mörkt" ute och så tog jag detta foto inifrån och såg till att ha husets ljusa färg som bakgrund. Tycker det blev rätt coolt.
Inget filter alls
Visa bifogad fil 31508
Typiskt dhl...DHL är också lite spännande. Vi har beställt hem saker via en kontakt som har avtal med dem för billigare frakt. Han har haft samma utkörningsadress i 10 år och beställer minst varje månad.
Nu fick vi inte våra varor iom att DHL hävdar att adressen inte finns. Samma som funkat i 10 år då.. Suuuuck!
Jag ska aldrig besöka AustralienDenna inte lika cool med benen är den ungefär lika stor som min hand.
Fick dess nät i ansiktet på en ridtur men som tur var sprang spindeln upp i trädet istället för på mig. Då vet jag inte vad jag hade gjort
Visa bifogad fil 31509
Jag skojade lite grann fast jag erkänner att jag studsade till den första och sista gången
Kan moderator lägga in en varning på bilden? Jag vet inte hur man gör
Men åh, dags att sätta upp lappar?Började morgon med hundprommenad/ kattletning.
Knutte är fortfarande borta
Men åh, dags att sätta upp lappar?
Men åh gubben då vad skulle du ut nu för då Undra om han försöker hitta "hem" till det gamla boendet, eller är det väldigt långt borta?Har efterlyst honom på fb i alla grupper, frågat varenda människa i området på mina prommenader, anmält till polisen (han är chippad).
Funderar på att försöka fixa lappar och lägga i brevlådor. Men sista iaktagelsen är en bra bit bort i området. Sen är bara skog, skog, skog
Ropar när jag är ute med hunden för han brukar komma när man ropar och hänger gärna med på prommenad.